Adria Media Group domaćin drugog IAB Masterclass seminara
Sre, 25.11.2015. 19:52h → Uto, 01.08.2017. 0:00h
Komentariši
Razvoj digitalnog tržišta Srbije moguć je samo kroz uvođenje novih praksi i tehnologija, ali i neprekidnu edukaciju i usavršavanje čitave digitalne industrije zaključak je sa drugog po redu IAB Masterclass seminara koji je danas održan u medija centru Adria Media Groupe
Vidi galeriju
Adria Media Group domaćin drugog IAB Masterclass seminara Foto: Adria Media, Zorana Jevtic - IAB Masterclass
Danas je u prostorijama medija centra Adria Media Groupe održan i drugi po redu IAB Masterclass seminar. Tema ovog seminara bila je: “SMART DATA & TARGETING” - Kako da podignete digitalno oglašavanje na viši nivo efikasnosti. Tržište podataka se ubrzano razvija i nudi potpuno nove mogućnosti za kompanije, agencije i onlajn izdavače. Seminar je za cilj imao predstavljanje tehnologija koje omogućavaju oglašavanje i targetiranje zasnovano na podacima (data-driven advertising). Specijalni gost predavač bio je Christoph Klemann, direktor odeljenja Content Solutions u kompaniji „Nugg ad.“.
Izvršna direktorka IAB Srbije Gabrijela Stjepanović ovim povodom izjavila je da je cilj IAB Masterclass seminara upravo da potpomogne dalji razvoj i edukaciju tržišta i da je predstavljanje novih tehnologija samo deo tog programa.
PREDSEDNIK VUČIĆ SAOPŠTIO ODLIČNU VEST! Naša braća i prijatelji iz Azerbejdžana upravo su me obavestili, neće biti obustave gasa za Srbiju