7 tendencija na društvenim medijima koje smo videli u 2015.
Povećanje količine video-sadržaja
U odnosu na 2014. godinu, količina video-sadržaja je znatno porasla. Razlog za ovu promenu jeste brzina i jasnoća koja se dobrim video-klipom može postići. Sve na šta biste potrošili stotine reči u blogu ili članku, kroz kratki video možete uraditi mnogo efektivnije.
Kao i kod mnogo čega drugog, Fejsbuk je među prvima prepoznao ovu tendenciju i uvrstio video-preglede u korisnički timeline.
Blogovanje privlači mušterije
Osim što blogovanje umnogome pomaže optimizaciji sajta za pretraživače (SEO), sveopštoj vidljivosti i rangiranju na Guglu, ovaj fenomen utiče i na privlačenje novih klijenata. Studija kompanije Hubspot pokazala je da 60 posto kompanija koje u svom poslovanju u promotivne svrhe koriste korporativni blog, osvajaju veći broj klijenata.
Marketing u realnom vremenu je poželjan
Trenutno odgovaranje na najnovije vesti i pomno praćenje ciljne grupe preko njihovih profila na društvenim mrežama, utiče na povećanje vidljivosti. Mnogi brendovi su u prethodnom periodu znantno povećali obim posla i profit upravo putem real-time marketinga.
Vidljivost brendova na Fejsbuku je ograničenija nego ranije
Pokušaj da se vlasnici pojedinih brendova ohrabre da više troše na oglašavanje na Fejsbuku, ovoj kompaniji je doneo milijarde. Samim tim je jasno da će se nastaviti u smeru plaćenih objava. Vidljivost poruka koje šaljete je sve više povezana sa količinom uloženog novca u sponzorisane objave.
Marketing na Tviteru postao je popularniji vid oglašavanja
Tviter je povećao broj mogućnosti za oglašavanje, što je dovelo do povećanog zanimanja za strategijsko planiranje i vođenje kampanja preko ove društvene mreže. Za kontinuirane marketinške aktivnosti, Tviter se pokazao kao medij kroz koji se može postići velika vidljivost.
Instagram je popularniji nego ikad
Sa 300 miliona, Instagram je po broju aktivnih korisnika na dnevnom nivou pretekao Tviter. Novina na ovoj platformi jesu plaćeni postovi atraktivni za brendove.
Praćenje društvenih medija
Pratiti stanje važno je koliko i blagovremena reakcija. Tviter je tako uveo alate putem kojih možete pratiti ključne reči relevantne za naziv vašeg brenda, za slučajeve gde je izostavljen simbol @, inače standardna oznaka za pretragu konkretnog naziva.
Svet oglašavanja na društvenim mrežama se ubrzano razvija. Ako želite da se profesionalno bavite društvenim mrežama i onlajn oglašavanjem, naprosto morate stalno pratiti promene. Današnji trendovi vrlo lako mogu biti zaboravljeni, jer niko ne može da sa sigurnošću tvrdi kako će se dinamični svet društvenih medija razvijati.
NIMALO SE NISMO UPLAŠILI SILEDŽIJA, NE DAMO IM SRBIJU! Vučić se obratio građanima: Srbiju im nećemo dati nizašta na svetu, jer Srbiju volimo više od svega