Ovo su najnoviji trendovi u digitalnom marketingu
Kao što se društveni mediji i digitalni marketing stalno razvijaju, tako bi trebalo i kompanije da se usklađuju s novim strategijama oglašavanja.
Marketinški stručnjaci ne bi smeli da se boje da eksperimentišu s platformama kao što je Snapčat u komunikaciji s postojećim i potencijalnim klijentima. Naravno, ostvarivanje uspešne komunikacije na novijim platformama uslovljeno je i time koliko ih poznajete i razumete. Nekoliko mladih preduzetnika iz udruženja „Young Entrepreneur Council“ (YEC) za magazin „Mašabl“ govore o novijim društvenim trendovima i strategijama digitalnog oglašavanja za koje su i sami utvrdili da su delotvorne.
WeChat marketing
Vičat (WeChat) je kineska kombinacija Tvitera i Fejsbuka. Ima više od 650 miliona korisnika, a platforma je dovoljno nova da kompanije koje počinju da se oglašavaju na njoj ne plivaju u prepunom okeanu i mogu lakše da se izbore za pažnju. Ako vas interesuje istočnoazijsko tržište, ovo je bitna platforma. Mešavina partnerskog i sadržajnog marketinga na ovoj platformi verovatno je najefikasnija strategija.
- Džoel Baterli, „InGenius Prep“
2. Geofilteri Snapčata
U 2015. godini, platforma Snapčat pokrenula je geofiltere za oglašivače kao što su Mekdonalds, a navode da će još da prošire tu mogućnost i za ostale preduzetnike u 2016. godini. Snapčat je jedna od najvećih mobilnih društvenih platformi u svetu danas, a posebno je važna za mlađu publiku, takozvanu milenijumsku generaciju.
Traženje rešenja i novih načina oglašavanja na ovoj platformi može biti uzbudljivo za digitalne menadžere u narednoj godini. Umesto za kampanju s naglaskom na direktnomi odazivu potrošača (što je slučaj s većinom oglasa u digitalnom oglašavanju), geofilteri Snapčata uglavnom su korisni za izgradnju brenda, svesti o brendu i građenje veze između brenda i potrošača.
- Dorin Bloh, „Poshly Inc.“
3. Reklame na Pinterestu
Mi smo dosta uložili u marketing na Pinterestu u 2016. godini. Ustanovili smo da imamo dobar povrat ulaganja kad proizvodimo sadržaj isključivo za Pinterest. Kako smo se nalazili u elektronskom komercijalnom prostoru u kom je svaki klik bio vredan dolar, to je bio vrlo uspešan ishod za naše poslovanje. Sada u drugom poslu dobijam slične rezultate. Iako su troškovi klikova malo porasli, još dobijamo čak i više nego u našem početnom ispitivanju. To je omogućilo da naša kompanija i dalje raste i dođe i do nove, demografski drugačije publike, koja počinje da voli naš proizvod i povezuje se s njim.
- Džon Rampton, „Due“
4. Psihografsko ciljanje
Ograničeni testovi su pokazali da video-oglasi na platformama kao što su Jutjub i Fejsbuk mogu da donesu vrlo veliki povraćaj ulaganja. Jedan od naših ciljeva u 2016. godini je da se usmerimo na stvaranje video-snimaka izrađenih posebno za reklamne svrhe, a da ih onda promovišemo koristeći različite mogućnosti ciljanja publike, koje su dostupne putem Jutjuba i Fejsbuka.
To nam pruža priliku da iskoristimo video-spot koji se automatski pokreće i povećamo broj gledalaca snimaka naših proizvoda na internetu širom sveta. Ljudi žele sadržaj koji je zanimljiv, lako razumljiv i zabavan. Pružite im takav sadržaj, koristeći se poboljšanim psihografskim ciljanjem, i mogućnosti za razvoj će postati beskrajne.
- Marsela de Vivo, „Homeselfe“
5. Povežite Fejsbuk i Instagram
Sada možete jednostavno svoje oglasne kampanje metrički kreirane za Fejsbuk preneti na Instagram povezujući svoje profile. Oglasi na Instagramu su u početku bili dostupni samo velikim korporacijama, ali sada su dostupni i malim i srednjim preduzećima. Možete koristiti slike za koje već znate da pokreću odličan angažman na Fejsbuku i jednostavno ih objavljivati i na Instagramu.
- Met Vilson, „Under30Experiences“
S razvojem interneta i novih platformi, digitalni marketing postaje sve zanimljivije polje i izazovan, ali i dobro plaćen posao. Ukoliko vas interesuje oglašavanje i karijera u ovoj oblasti, više o mogućnostima za to možete saznati ovde.
NIMALO SE NISMO UPLAŠILI SILEDŽIJA, NE DAMO IM SRBIJU! Vučić se obratio građanima: Srbiju im nećemo dati nizašta na svetu, jer Srbiju volimo više od svega