Kako da popularizujete vašu aplikaciju
Šta će postati viralno, a šta se ljudima neće toliko dopasti najčešće je potpuno nepredvidivo
Ne postoji jedinstvena formula za to kako neka aplikacija postaje viralna. Neki su pokušali da svoje aplikacije učine viralnim koristeći već oprobane metode, dok su drugi u potrazi za pravim sastojcima uspeli da sami stvore uspešnu strategiju. Šta će postati viralno, a šta se ljudima neće toliko dopasti najčešće je potpuno nepredvidivo.
Zato i ne postoji gotov recept, ali postoje tehnike koje vam u tome mogu pomoći. Evo nekoliko trikova koje možete odmah da primenite.
Vrednost
Možda mislite da aplikacija koju pravite pogađa ciljanu publiku pravo u srž. Pretpostavljate da vaša aplikacija ima sve što bi trebalo da ima. Znate šta se kaže o pretpostavkama. Pokušajte da sagledate stvari kritički. Potrebno je da zaista budete sigurni da je vaša aplikacija i sve u njoj upravo ono što vaša publika želi i što joj je potrebno.
Kako to možete postići? Ispitivanje potrošača je ključ uspeha.
U svakoj fazi razvoja aplikacije koristite povratne informacije koje dobijate od publike koja testira aplikaciju. Kada dođe vreme za lansiranje, bićete sigurni da su vaši ciljani klijenti zadovoljni aplikacijom koju ste napravili baš za njih.
Ali kada jednom pustite svoju aplikaciju, ma koliko da ste i vi i klijenti zadovoljni njom, potrebno je da je stalno unapređujete kako je korisnici ne bi obrisali. Imajte na umu da cilj uvek treba da bude dugovečnost i relevantnost aplikacije. Učinite da vaši korisnici ne mogu da zamisle dan bez aplikacije i bićete sigurni da ste uspeli.
Intuitivan dizajn i navigacija
Vaša aplikacija jednostavno mora da ima intuitivan dizajn i navigaciju. Ne želite da vaši klijenti budu ljutiti ili razočarani jer ne znaju kako da se prijave i moraju da lutaju po podešavanjima.
Ovo možete izbeći tako što ćete razvijati aplikaciju koja im omogućuje da se prijave preko svojih profila na društvenim mrežama. Korisnici ne žele da smišljaju i pamte još jedno korisničko ime i lozinku. Tako ćete im olakšati i da dele vašu aplikaciju ili sadržaje putem društvenih mreža. A to ne treba da zanemarite.
Nagrada
Podstaknite korisnike da pokažu vašu aplikaciju prijateljima i podele je s njima. Zahvalite im se nekim gestom kada to učine za vas. Bilo koji oblik nagrade može da stvori dugoročan odnos s klijentima.
Savršena aplikacija
Vaša aplikacija je dobra, vredna i korisna, ali ona ne može biti objavljena sve dok nije postala savršena.
Ne razmišljajte o tome šta se sve posebno može vrednovati. Samo razmišljajte o mnogim drugim programerima koji razvijaju aplikacije koje su slične vašima. Kako ćete uspeti u tome da se vaša aplikacija izdvaja? Nije dovoljno da razvijate aplikaciju koja će vašim korisnicima pomoći da stave svoje slike na internet. Morate da im ponudite više od toga, ako želite da ih privučete i zadržite. Uspeh Instagrama raste, dok druge aplikacije za deljenje fotografija nisu uspele da postanu popularne, jednostavno zato što je Instagram stvari učinio jednostavnijim.
Neka bude dopadljiva
To je jedan od faktora koji se jednostavno ne mogu ignorisati. Vaša aplikacija bi trebalo da bude prijemčiva čak i onima koji je još ne koriste, ali su naišli na nju na društvenim medijima. Pogledajte šta vaša ciljana publika voli i šta dele na svojim profilima na društvenim mrežama. Obratite pažnju na njihove navike i oblikujte svoj brend na osnovu toga. Imajte na umu da vaša aplikacija ne treba da bude samo nešto što im je potrebno. Moraju zaista da je žele toliko da će i njihovi prijatelji i bliski ljudi poželeti da je preuzmu.
Ako želite uspešno da radite na kompletnom razvoju, distribuciji i promociji aplikacija za mobilne uređaje, više o potrebnim veštinama i znanjima možete saznati ovde.
"INTERES ZA VRAĆANJE U SRBIJU SVE VEĆI" Predsednik Vučić: Oko Božića plan za povratak ljudi iz dijaspore