Bez obzira na to da li radite u marketinškom sektoru kompanije, imate svoju firmu ili predstavljate sami sebe kao brend, početak nove godine je odlično vreme da osmislite novu marketinšku strategiju. Sa 2017. godinom došli su i sveži trendovi.

Što se pre budete upoznali sa njima to je veća verovatnoća da će vaša revizija marketinške strategije doneti odlične rezultate. Evo šta morate da znate.

1. Content marketing je baza

Trend važi za sve vrste usluga i proizvoda. Korisnicima je sve potrebniji prisan odnos s brendom.

Ovakvu povezanost možete uspostaviti jedino preko sadržaja koji ne samo što privlače pažnju, već i ulivaju poverenje. Zbog toga je važno da se vaša marketinška strategija ove godine bazira upravo na marketingu sadržaja.

2. Prilagodljivost novim trendovima komunikacije

Marketinški sektor mora da se na sve načine prilagodi navikama potrošača koje se menjaju. Zbog toga je neophodno da se potrebe tržišta stalno ispituju, a strategije prilagođavaju trenutnim trendovima. Ove godine će naročito u fokusu biti upotreba personalizovanih emotikona i gifova u komunikaciji, kao i sve popularniji video-oglasi na Fejsbuku.

3. Zaposleni u kompaniji najbolji ambasadori brenda

Akcenat će u marketingu tokom 2017. godine biti na ličnim preporukama, koje i dalje imaju najveću moć.

Zbog toga će ambasadori brenda, pre svih, biti zaposleni u kompaniji koji imaju direktan kontakt sa proizvodima, ali i sa vizijom. Ovaj novi ideal biće veliki korak kako za marketing tako i za sektor ljudskih resursa.

4. Korisnici imaju veću moć nad sadržajem

Sa sofisticiranijom analitikom, ne samo što će sadržaji ponuđeni korisnicima po automatizmu, poput oglasa i predloga, biti relevantniji, već će i kontrola onoga što se prikazuje za samog korisnika biti veća. Ljudi će sami moći da biraju šta žele da vide.

5. Usavršavanje svih profesionalaca je neophodno

Nema dileme. Bez obzira na to da li želite da se bavite marketingom i tek počinjete, ili smatrate da ste stručnjak za ovu oblast, u 2017. godini ćete morati da nastavite s učenjem. Trendovi se smenjuju, navike korisnika menjaju, pa je neophodno biti spreman na konstantan rad.

Marketing je jedna od oblasti u kojoj se promene dešavaju ogromnom brzinom. Zbog toga je važno da nastavite svoje usavršavanje i uvek budete korak ispred svojih kolega.

Ovo su trendovi kojih svaka kompanija mora da bude svesna u mesecima koji nam predstoje. Ali i vi kao pojedinac kog ova tematika interesuje imate veliki udeo. Zbog toga budite u toku, usavršavajte se i unapređujte svoju marketinšku strategiju u svakoj prilici.