Najveća regionalna digitalna konferencija Digital Takeover nastavlja se i u 2019. godini, a održaće se 12. marta u zagrebačkom Cinestaru u Branimir centru.

Novo izdanje konferencije donosi još bogatiji program s renomiranim domaćim i internacionalnim stručnjacima i liderima digitalne transformacije i prezentuje širu sliku digitalne transformacije i najnovije trendove. Poseban fokus konferencije stavljen je na edukaciju, inspirativne primere i uspešna konkretna rešenja za razvoj kompanija koje se digitalnom reformom mogu tržišno pozicionirati u punom kapacitetu i biti efikasne u postupku i efektivne u rezultatu. Misija Digital Takeovera je osnaživanje aktivne uloge i primene znanja pojedinca u kulturi neprestane disrupcije, transformacije i inovacije, uz snažan utecaj na podizanje svesti o važnosti digitalnog društva u celini. Prva dva najavljena predavača su Johan Ronnestam i Jesper Laursen.

Johan Ronnestam, vodeći švedski brend ekspert i inovator

ronnestamspeakinghkan-lindgren.-.jpg
Promo 

Johan Ronnestam 47-godišnji dizajner, stručnjak za brendiranje, kreativni direktor, inovator i preduzetnik, svojim titulama zasluženo je jedan od najcenjenijih svetskih govornika o futurističkim trendovima u poslovanju i kreiranju komunikacije za globalne kompanije. Ronnestam je danas jedan od najvećih svetskih autoriteta u digitalnom marketingu i kreativni direktor globalnih kampanja za IKEA, MTV, H&M i Volvo, stručnjak za brendiranje i TEDx-ov govornik. Na Digital Takeoveru, Šveđanin Ronnestam govoriće o kreativnosti i komunikaciji u svetskom digitalnom poslovanju, procesu pokretanja firme i lansiranju proizvoda u globalnom digitalnom poslovnom okruženju. Predstaviće svoje bogato iskustvo i pokazati kako se odvija proces stvaranja integrisane digitalne kampanje za kompaniju koja na tržište želi da se plasira u punom potencijalu. Ronnestam će istaći najvažnije smernice u brendiranju firme, ali i izazove s kojima se u tom procesu susreće.

Jesper Laursen, osnivač Native Advertising Institutea

jesper-laursen3.jpg
Promo 

Jesper Laursen, vodeći danski stručnjak za content marketing, na konferenciji u Zagrebu govoriće o aktuelnim globalnim trendovima u medijskoj oglašivačkoj industriji. Laursen će na konferenciji Digital Takeover govoriti o stanju u native oglašavanju i razlozima zbog kojih bi native oglašavanje uvek trebalo biti ključan deo medija miksa marketinške komunikacije. Takođe, pružiće publici uvid u aktualne i buduće trendove u industriji, kao i objašnjenje zašto je presudno imati jasnu multiplatformsku perspektivu kako bi se postigao bolji uspeh. Publika će takođe imati priliku da dobije savete o tome kako da kvalitetno prenese informaciji i zašto je važno uskladiti komunikaciju i distribuciju sa životnim stilom današnjih korisnika. Laursen je ujedno i CEO vodeće danske agencije za content marketing Brand Movers i novinarske agencije Media Movers. U svetu globalnog marketinga Laursen slovi za vizionara, a jedan od njegovih cenjenijih projekata svakako je i Clever Content Conference & Workshop, najveća skandinavska konferencija o content marketingu.

Digital Takeover nastavlja svoj vodeći status jedinstvenog projekta u regionu, a posetioce očekuje bogat celodnevni program uz niz predavanja, panel-diskusija i interaktivnih inovativnih formata.

Budite korak ispred promena u digitalnom svetu i osigurajte svoje mesto uz early bird kotizaciju po ceni od oko 185 evra do 31. januara 2019, dok redovna cena iznosi oko 325 evra, a last minute oko 375 evra.

Sve novosti o programu pratite na Fejsbuku i na zvaničnoj veb-strani

(Promo - Tekst / Foto: Promo)