Digital Takeover 12. marta u Cinestaru zagrebačkog Branimir centra ponudiće bogat program s vrhunskim predavačima iz Hrvatske i sveta. Čeka vas više od 30 predavača i panelista,prezentacije i stručna predavanja

Digital Takeover novom konferencijom nastavlja vodeći status jedinstvenog projekta u regionu, a posetioce očekuje bogat 11-satni program u pet dvorana, uz niz predavanja, panel-diskusija i interaktivnih inovativnih formata. Više od 30 vodećih domaćih, regionalnih i svetskih stručnjaka iz područja digitala na radionicama će preneti svoja bogata iskustva i znanja.

Keynote predavanje na temu „Life in the matrix - Setting the scene for ultra modernity“ održaće dr Kjell A. Nordstrom, jedan od najuticajnijih svetskih mislilaca današnjice i autor svetskih bestselera "Funky Business" i "Karaoke kapitalizam". Još jedan švedski stručnjak je među ovogodišnjim keynote predavačima - Johan Ronnestam, dizajner, stručnjak za brendiranje, kreativni direktor, inovator i preduzetnik, te zasluženo jedan od najcenjenijih svetskih govornika o futurističkim trendovima u poslovanju i kreiranju komunikacije za globalne kompanije. S nama će biti i Jesper Laursen - vodeći danski stručnjak za content marketing i osnivač globalno cenjenog Native Advertising Institutea. Slušaćemo i predavanje dr Nenada Filipovića, stručnjaka za digitalnu transformaciju i direktora korporacijskih obrazovnih programa IEDC - Poslovne škole Bled, na temu "Myths of digital transformation".

pxl-130318-20028027.jpg
Promo 

IEDC - Poslovna škola Bled jedna je od najuglednijih škola na svetu za razvoj visokog menadžmenta, a ujedno je i ekskluzivni edukacijski partner ovogodišnje konferencije. S Bleda nam osim prof. Filipovića dolazi i Branislav Vujović, osnivač i predsednik kompanije New Frontier Group, koji je od 2016. gostujući predavač na IEDC Poslovnoj školi Bled.

Paneli i prezentacije o aktuelnim digitalnim temama

Posetioce očekuju čak četiri panela i brojne prezentacije koje se bave aktuelnim temama i trendovima iz digitala.

Na panelu "It’s time for the truth: Digital advertising metrics explained" govoriće se o mogućnostima koje digitalni mediji pružaju, koji su to novi formati i kanali koji menjaju i redefinišu ovu oglašivačku platformu i kako se mediji i oglašivači prilagođavaju tome. Panel "Everything can be reduced to an algorithm - except employees" upoznaće nas s primerima i iskustvima uspešnog kreiranja preduslova za “win-win” rešenje u digitalnom dobu i načine na koje su osnažili svoje zaposlene.

I ove godine na Digital Takeoveru biće dodeljena Business Leaders priznanja kompanijama koje je 24 sata prepoznao kao lidere u digitalnoj transformaciji. Radi se o kompanijama koje definišu digitalno tržište i određuju kako će ono izgledati sutra, ali i koriste najbolje prakse.

Budite korak ispred promena u digitalnom svetu i osigurajte svoje mesto već danas. Sve informacije i detaljan program potražite na zvaničnoj stranici.

(Promo - tekst / Foto: Promo)