VODITE PROFILE NA DRUŠTVENIM MREŽAMA? Evo koji alati će vam pomoći da kreirate plan objava za društvene mreže
U internet marketingu važi jedno pravilo. Bez jasne ideje o tome šta želite da prenesete kao poruku, u kom trenutku i kome, ne možete ni očekivati neke konkretne rezultate.
Kako da lakše isplanirate, kreirate i zakažete objave za društvene mreže? Evo proverenih alata koje smo izdvojili za vas.
Trello
Ukoliko radite u većem timu, sigurno ste do sada bili u prilici da koristite platformu Trello.
Reč je o alatu za vođenje projekata koji vam dozvoljava da podelite svoje zadatke na nekoliko slojeva i napravite jasnu strukturu toga kako će se nešto raditi.
Njega možete koristiti i za planiranje objava na društvenim mrežama, tako što ćete ih podeliti po temama, ili po periodima za kada ih pravite. Takođe, ovde možete zapisivati i ideje i kačiti finalne objave sa odobrenim dizajnom i tekstom.
Microsoft Excel
Ovo je alat koji skoro svi imamo instaliran na svom računaru.
Iako može delovati previše jednostavno, a uglavnom se koristi za različite proračune koji često nisu toliko kreativni kao planiranje sadržaja, njegove funkcionalnosti se ipak mogu iskoristiti za bolju organizaciju objava.
Za Excel ćete na internetu pronaći veliki broj šablona koje možete preuzeti i koristiti u radu. Neki od njih su nedeljni, neki mesečni, a neki godišnji Svi oni vam mogu pružiti širu sliku i pomoći vam da bolje pratite važne datume u godini.
Evernote
Ukoliko imate problem i ne uspevate da uredno pratite sve datume i organizujete svoje sadržaje, onda vam je definitivno potrebna „to-do” aplikacija koja će odgovoriti na sve vaše potrebe.
Evernote je sjajan jer se može podeliti na različite nivoe i periode, a može vas i podsećati kada je koji post (objava) na redu da se spakuje i objavi.
Takođe, ova aplikacija ima i sjajnu ekstenziju za pretraživač Chrome. Tako da kada želite da sačuvate neki link koji ćete kasnije otvoriti i pročitati, ako koristite ovaj pretraživač, to možete učiniti samo jednim klikom.
Google Drive
Imajući u vidu da je kreiranje sadržaja složen proces u kome uglavnom učestvuje više ljudi, nekada je neophodno imati aplikaciju ili alat koji će olakšati komunikaciju, saradnju i uštedeti vreme.
Zato je dobro koristiti Google Drive, koji će vam omogućiti da svi zajedno radite na istom projektu i pratite napredak kroz komentare, a ne konstantno dopisivanje i slanje mejlova.
Ovde možete dodavati i kalendare objava, kao i dovršene projekte, vizuelna rešenja i finalne tekstove. Veliki broj alata u okviru Google paketa će vam sigurno biti od pomoći.
Naučite kako
Da biste mogli da kreirate sadržaje koji će ostaviti utisak na vašu ciljnu grupu, neophodno je da znate kako da postavite i pratite marketinšku strategiju. U tome vam neće pomoći kratki kursevi od nekoliko meseci koji će vam samo potrošiti vreme i novac, već posvetite barem jednu godinu profesionalnom usavršavanju i naučite sve što je neophodno za ovaj posao.
Upišite internet marketing i napravite ključni korak ka svojoj karijeri iz snova.
Promo tekst
VUČIĆ RAME UZ RAME SA SVETSKIM LIDERIMA: Predsednik na Samitu Evropske političke zajednice o ozbiljnim izazovima i sukobima sa kojima se suočava ceo svet (FOTO)