Kojim god poslom da se bavite i koliko god da zarađujete, nekada je najveće finansijsko zadovoljstvo upravo u onoj zaradi koja dolazi od dodatnog posla. Upravo zbog razvoja tehnologije, prilike za ovu vrstu prihoda postale su brojnije. Danas lakše nego ikada možemo pronaći angažmane koji bi nam pomogli i da unapredimo svoje veštine, a i da zaradimo dodatno.


Ovo se posebno odnosi na one sa sklonostima ka dizajnu i umetnosti. Velike kompanije i brendovi imaju stalnu potrebu za stručnom asistencijom i savetima profesionalaca iz ove branše.


Zato, ako zapravo i jeste dizajner, evo nekoliko ideja kako da iskoristite svoje veštine i zaradite dodatno pored svoje redovne plate.


Pretvorite svoj dizajn u realnost


Većina dizajnerskih radova ostane u PDF formatu ili se pojavi na društvenim mrežama ili u portfoliju kao poslednjem utočištu kreativnosti.


Međutim, šta ako pokušate da ih pretočite u realnost?

copy-of-nedelja.jpg
Promo 


Iskoristite neke od svojih najboljih radova koje ste pravili iz čistog zadovoljstva i prebacite ih na postere, šolje, cegere, majice ili bilo koji drugi format koji ljudi mogu dodirnuti, pokazati, pokloniti ili podeliti.


Sve je više prodavnica koje prodaju upravo ovakve komade, pa možete odmah ponuditi svoj doprinos i, ako ste dovoljno zanimljivi, na taj način zaraditi dodatni novac.


Prodajte digitalni proizvod


Ukoliko ne želite da ulazite u dogovore i pregovore sa prodavcima, posrednicima ili štamparijama, to ne znači da nema nade.


Postoji veliki broj dizajnerskih digitalnih proizvoda koje možete kreirati i prodati.

copy-of-dollarphotoclub-63069925.jpg
Promo 


Istražite internet i pronaći ćete ogroman broj sajtova koji prodaju pakete ikonica, fontove ili vektorske ilustracije agencijama, dizajnerskim studijima ili brendovima koji žele da dopune svoj vizuelni identitet.


Ponudite im svoje proizvode i radove i pronađite svoje mesto na digitalnom tržištu.


Pišite


Dizajnerima ovo može zvučati konfuzno ili delovati kao opterećenje, ali ukoliko se bavite kreativnim radom, pisanje je nešto što mora da bude sastavni deo vašeg posla.


Kada postavljate svoj portfolio ili opisujete svoje radove, morate da koristite jezik dovoljno prijemčiv ciljnoj grupi, koji će razumeti i oni koji nisu dizajneri.


Kada izgradite stil, s vremenom možete ponuditi svoje tekstove magazinima ili blogovima koji se bave time i koji će rado otkupiti ono što imate da im ponudite. Priče o vašem poslu i svemu što radite, saveti i isticanje onoga što vas izdvaja od drugih samo su neke od tema o kojima možete da pišete.


Podučavajte


Setite se sebe kada ste počinjali.


Milion pitanja, a nedovoljno ljudi koji bi na njih mogli da odgovore. Sigurno ste bili u potrazi za inspiracijom i načinima da probijete kreativnu blokadu. Danas ste tu gde jeste zato što se neko malo više pozabavio vama ili zato što ste pronašli način da se usavršite.

fashionlegsnotebookworking.jpg
Promo 


Zašto vi ne biste bili taj neko za neku novu mladu nadu i podučavali ih kako da postanu poznati i kvalitetni dizajneri? Bilo da držite online časove ili snimite seriju webinara koje biste delili, možete zaraditi na ovaj način i učiniti dobro delo za nekoga ko tek ulazi u svet dizajna, a da pri tome i zaradite.


Naučite kako


Da biste mogli da ostvarite bilo koji od ovih dodatnih izvora prihoda, morate prvo posedovati neophodna znanja iz profesionalnog dizajna. U tome vam neće pomoći kratki kursevi od po nekoliko meseci, već ćete morati da izdvojite barem jednu godinu za rad uz pomoć kvalitetnih mentora, koji će se pozabaviti lično vama i vašim izazovima.


Upišite obuku za grafičkog dizajnera i donesite najbolju odluku za dalju karijeru i profesionalni život.

Promo tekst