U porastu je broj istraživanja koja potvrđuju da mladi, odnosno tinejdžeri sve više koriste Instagram u odnosu na bilo koju drugu društvenu mrežu.Čak 72% njih kaže da ima nalog na ovoj mreži i da je koristi svakodnevno, za razliku od Fejsbuka (Facebook), za koji se opredeljuje 51% ispitanika, a ovaj procenat je u padu.

Ono što je svim ekspertima za marketing važno jeste i to što ovi mladi ljudi postaju platežno sposobni, pa mogu sebi priuštiti proizvode koje brendovi nude.

Zato je neophodno da vaša strategija inkorporira svakodnevnu komunikaciju sa njima i angažman koji će njima biti zanimljiv.

accessblurcolorful238480.jpg
Foto: Promo

Stoga sledi nekoliko saveta o tome odakle možete početi i kako možete da razvijate dalje svoju priču na Instagramu.

Koristite Instagram story

Ovaj format više i nije toliko nov, ali ono što je zanimljivo jeste da je već u prvih nekoliko meseci nakon što se pojavio premašio popularnost klasičnih objava na Instagramu.

Brendovi i dalje ne koriste dovoljno dobrobiti ove funkcionalnosti. Pratioci ne očekuju vrhunski kvalitet od „storija”, jer sami po sebi predstavljaju instant informacije koje ljudi gledaju u hodu.

appappliancecellphone2733675.jpg
Foto: Promo

Pokažite ljudima na čemu radite, ponudite im insajdersku informaciju i očekujte veći broj pratilaca.

Komunicirajte sa ljudima iz svoje industrije

Uvek se setite da je Instagram društvena mreža, što znači da zahteva određeni nivo interakcije.

Opredelite se za određenu nišu, to jest definišite sa kojim ljudima razgovarate i zašto su vam oni važni. Ne očekujte da će ljudi komentarisati i lajkovati vaše objave ukoliko vi ne učinite isto to.

Takođe, ne pokušavajte da promovišete svoj brend kroz komentare na tuđim objavama, već budite autentični i zapravo pokažite interesovanje za to o čemu pišete.

Čitajte analitiku

Ukoliko se bavite marketingom na nešto višem nivou, neophodno je da pratite analitičke podatke o svom profilu, odnosno sajtu.

To ne znači samo da ćete postaviti parametre i prikupljati podatke, već i da ćete te iste rezultate čitati i tumačiti. Od toga koliko dobro protumačite analitičke podatke zavisi kakva ćete očitavanja imati ubuduće.

blogbloggingblur248533.jpg
Foto: Promo

Pratite ko su vaši posetioci, na koje objave najbolje reaguju, šta im se dopada, koji vizuelni pristup najbolje prolazi i generalno – šta je to što ih najpre navodi da se angažuju.

Pratite komentare

Iako vam se čini da je suvišno spominjati to da komentare morate pratiti i na njih odgovarati, mnogi brendovi i dalje olako pristupaju ovom zadatku i ne udubljuju se previše u osmišljavanje kvalitetnih odgovora.

Važno je da pratite i dobro razumete sve što ljudi pišu, da uočite kako formulišu svoje rečenice i kakve reakcije imaju. Kada sve to izučite, u svom usvojenom komunikacionom tonu odgovorite svakome od njih.

To je korak koji će odlučiti da li imate lojalne pratioce ili samo ljude koji povremeno obilaze vaš profil.

Naučite kako

Svaki od ovih koraka predstavlja deo pažljivo osmišljene strategije. Da biste mogli da kreirate svoju strategiju neophodna su vam znanja. Njih nećete steći na kratkim kursevima od nekoliko meseci, već ćete morati da izdvojite barem jednu godinu za profesionalno usavršavanje uz pomoć kvalitetnih mentora.

Upišite obuku za vođenje marketinga na internetu i napravite korak ka dobroj karijeri digitalnog influensera.

Promo tekst