Tviter je pojavom na tržištu izazvao revoluciju u kreiranju sadržaja za javnost.

Da bi se u 140 karaktera, koliko vam jedan tvit dozvoljava, spakovale sve ključne informacije koje želite da podelite sa ljudima, potrebne su ozbiljne veštine.

Postoje ljudi koji zarađuju upravo od toga što pronalaze načine kako da prenesu značenje u što jednostavnijem obliku.

Međutim, još veći izazov od pisanja kvalitetnog tvita jeste pisanje kvalitetnog opisa za profil na Tviteru.

Od toga kako ga konstruišete zavisi da li će se i koliko dugo posetioci zadržati na vašem profilu.

Pronašli smo nekoliko zanimljivih primera i iz njih izvukli ideje za to kako se može kreirati dobar opis koji će vas predstaviti u pravom svetlu.

blogbloggingblur267389.jpg
Promo 

UberFacts

Reč je o servisu koji nekoliko puta dnevno objavljuje različite činjenice iz oblasti geografije, biologije, informatike, privrede, zabave i zapravo bilo čega što vas može, a i ne mora zanimati.

U skladu sa time, kratak opis njihovih profila na Tviteru govori upravo o suštini njihovog posla, a ona je deljenje informacija sa ljudima širom sveta.

Opis glasi: „Najnevažnije stvari koje nikada nećete morati da znate.”

Oni ne obećavaju skupocena znanja, ali na duhovit način predstavljaju upravo ono što je njihova srž.

electronicsinternetkeyboard163097.jpg
Promo 

Nelson Frenklin

Američki glumci često koriste Tviter kao kanal komunikacije sa svojom ciljnom grupom. Ovde se na najbolji način povezuju sa njima i predstavljaju svoje nove projekte, filmove i serije na kojima rade.

Zato ćete u njihovim opisima videti formulacije zanimanja poput ove: „glumac/komičar/zabavljač”, u pokušaju da se predstave kratko i jednostavno.

Nelson pravi parodiju na ovaj pokret i, testirajući kreativnost svoje ciljne grupe, nudi im nešto drugačije, što ostavlja njima prostora da oni sami zaključe šta je on zapravo.

U njegovom opisu piše kratko: „imenica/imenica/imenica”.

Arby’s

Drugi najveći lanac prodavnica sendviča na svetu ima vrlo zanimljiv i upečatljiv slogan koji govori jednostavno ono što oni rade: „We have the meats”, odnosno: „Mi imamo meso”.

Ljudi ih po tome znaju i prepoznaju u komunikaciji na kanalima koje koriste za razgovor sa pratiocima.

Oni su baš zbog toga iskoristili svoj slogan i napravili zanimljiv opis profila koji će ljudi lako zapamtiti, a opet vrlo jednostavno i prilikom prvog čitanja povezati sa njihovim brendom.

Naime, Arby’s u svom opisu ističe: „We have the Tweets” (Imamo tvitove).

advertisingalphabetcommunication262543.jpg
Promo 

Džon Kliz (John Cleese)

Svi ljubitelji Montija Pajtona znaju ko je ovaj glumac.

Sudeći po njegovom sajtu, on je komičar, glumac i visok čovek. Takođe, čuven je po svom Ministarstvu smešnog hoda i još velikom broju drugih skečeva koje je imao tokom karijere.

Zato ne iznenađuje njegov fantastični opis na Tviteru, u kojem se kaže: „Da, zaista sam živ, nasuprot glasinama koje ste čuli. I da, i dalje izvodim smešno hodanje, ali ovog puta u svojoj aplikaciji”.

Ovakav kratak opis on je iskoristio da zadrži svoj čuveni duh, da promoviše aplikaciju i da sve podseti na sebe.

Naučite kako

Nije jednostavno spakovati smislenu poruku koja će preneti željeni duh i ton komunikacije u samo 140 karaktera. Za to su potrebne veštine i znanje koje ne možete steći na kratkim kursevima od nekoliko meseci, već treba da posvetite barem godinu usavršavanju uz pomoć kvalitetnih mentora.

Upišite obuku za marketing na internetu i naučite sve što vam je potrebno za karijeru kakvu ste oduvek želeli.

Promo tekst