Snapchat je neverovatno popularan među mlađom populacijom. Zahvaljujući filterima i svim zanimljivim dodacima koje on nudi i kojima mladi mogu da obogate svoje objave, Snapchat je osvojio svet mladih. Naravno, tu je skrovište pronašao i veliki broj brendova koji komuniciraju s ovom, pa čak i s nešto starijom ciljnom grupom.

Za sve koji Snapchat koriste za marketing, tu je opcija Discover. Ovde velike kompanije i brendovi koji imaju partnerstvo sa Snapchatom mogu da plasiraju svoje priče (story).

Opcija je omogućena za sve. Pitanje je jedino da li imate šta da kažete ii da li znate na koji način ćete priču da usmerite na svoje pratioce. Evo nekoliko dobrih primera brendova koji su naučili kako to da urade i koje možete pratiti.

Wall Street Journal

Za razliku od Instagrama, na Snapchatu brendovi ne mogu putem priča (storija) da se povežu (konektuju) sa svojim sajtom.

Ovo je poseban izazov za medije i brendove koji se bave izveštavanjem, jer moraju tekst da upakuju u mali format. Vol strit žurnal (Wall Street Journal) je to uradio na prikladan način: tako što je reformatirao svoje izveštaje, skratio tekstove i počeo da plasira vesti kroz Snapchat Discover.

Ljudi prihvataju ove priče i povezuju se sa njima, jer je ovo pravi način da se relevantne vesti plasiraju i mlađoj generaciji kroz kanale koje koriste.

2boysittingonbrownfloorwhileusingtheirsmartphone159395.jpg
Foto: Promo

National Geographic

Na globalnom nivou, ljudi odavno uživaju čitajući ovaj magazin i gledajući njegove priloge i fotografije.

Ne iznenađuje činjenica da su stručnjaci iz ove kompanije odlučili da iskoriste Snapchat kako bi se približili svojoj mlađoj ciljnoj grupi.

Na primer, nedavno su na servisu Discover kreirali seriju priča (storija), u kojima su objašnjavali svojim pratiocima istoriju razvoja zlatne ribice. Jedan od pravaca na kojima se razvija strategija Nešenal džiografika (National Geographic) jeste deljenje zanimljivih informacija i korisnih znanja.

closeupphotoofwomaninblackcoatusingsmartphone787929.jpg
Foto: Promo

Mashable

Ukoliko pratite tehnološku scenu, onda vam je sigurno poznat naziv ovog čuvenog bloga. Mašabl (Mashable) se bavi vestima i informacijama iz oblasti razvoja informacionih tehnologija, digitalnih komunikacija i novostima u svetu tehnološkog biznisa.

I oni su pronašli odličan način da se povežu sa svojom najmlađom ciljnom grupom – kroz kreiranje jedinstvenog dizajna kojim komuniciraju i kroz koji plasiraju kratke i korisne informacije koje su mlađoj generaciji zanimljive i koje mogu da koriste za dalje usmeravanje u profesionalnom smislu.

The Food Network

Za ovakav kreativan kanal može se pretpostaviti da će imati dobre ideje za komunikaciju sa svojom mlađom ciljnom grupom.

Oni su iskoristili kratku i jednostavnu formu Snapchata za to da plasiraju različite savete. Sadržaj je raznovrstan. Od zanimljivosti o određenim vrstama namirnica, preko saveta za kuhinju, poput onih kako se može očistiti, rendati ili oprati određeno voće ili povrće, pa sve do toga kako se određene namirnice pripremaju, sa jednostavnim receptima za pripremu jela i primerima. Svakako ćete uživati da ih pratite, čak i ako niste pripadnik mlađe generacije.

portraitofwomanphotographingwithsmartphone248021.jpg
Foto: Promo

Naučite kako

Oglašavanje na internetu nije nešto što vam dolazi spontano. Potrebno je vreme da naučite i savladate svaku aplikaciju, a kratki kursevi od nekoliko meseci vam u tome sigurno neće pomoći. Zato posvetite barem jednu godinu usavršavanju i pripremi za posao koji želite da radite, uz pomoć vrhunskih stručnjaka.

Upišite obuku za internet marketing i napravite ključni korak ka karijeri kakvu ste oduvek želeli.

Promo tekst