USPEŠAN IMEJL MARKETING: Pratite ova 4 načina da uvećate broj interakcija putem imejla
Živimo u vremenu u kome je naša elektronska pošta preplavljena reklamnim porukama od različitih brendova i sajtova. Bilo da smo se za njihove vesti prijavili ili to nismo učinili, one stižu.
Neki od njih nam zapravo i koriste da sebi pomognemo u svakodnevnom životu, dok većinu tih poruka bez gledanja označimo kao pročitane ili se jednostavno odjavimo s liste primalaca.
Kada se nađete u poziciji sa druge strane tog mejla i kada vam postane značajno ko je pročitao mejl, a ko ga nije otvorio, shvatićete sve izazove koji stoje iza ovog procesa.
Imejl marketing je izuzetno važan segment oglašavanja, pa bi zato i trebalo da se posvetite ovoj oblasti malo više i da vam to ne bude puko prosleđivanja tekstova sa bloga. Zato smo pripremili nekoliko saveta koji će vam pomoći da podstaknete interakcije.
Personalizacija
Iako može da zvuči kao da zahteva mnogo posla, danas je zapravo jednostavnije nego ikada personalizovati pošiljku, odnosno posvetiti svaki imejl konkretnoj osobi.
Budući da možemo pratiti ko je posetio naš sajt i video naše sadržaje (naravno, ne po imenu i prezimenu, već po opštim odrednicama na internetu), moguće je i automatski generisati odgovore i proslediti poruke tim ljudima.
Naravno, važno je da ova vrsta komunikacije ne bude napadna, kao i da se u svakom trenutku poštuje privatnost primaoca mejla.
Sigurnosni protokoli
Sigurno su vam poznate situacije kada vam spam folder u mejlu bude preplavljen različitim reklamnim porukama sa sumnjivih sajtova.
Nažalost, dešava se i da neki relevantni mejlovi takođe završe na istom mestu. Ukoliko ne sprovedete određene sigurnosne protokole i osigurate poruke koje šaljete, isto se može desiti i vama.
Na taj način ne samo da gubite broj ljudi koji će pročitati poruke, već i poverenje ljudi koji vas prate i interesuju se za vaše usluge, dok im odgovori ne stižu u elektronsko poštansko sanduče.
Jednostavan dizajn
Ne zaboravite da većina ljudi pripada vizuelnom tipu i da, koliko god bili zainteresovani za sadržaj teksta koji ste pisali, ukoliko je on zatrpan vizuelnim elementima koji ga opterećuju, verovatno neće ni pokušati da ga pročitaju, jer će im pažnju privući vizuelni sadržaji.
Zato se potrudite da poštujete minimalizam u svom dizajnerskom jeziku i da pokušate da očistite vizuelne poruke koje šaljete.
Mejlovi ne mogu biti čisto tekstualni, neophodno je dodati im i neku sliku, font i boju, ali nastojte da to bude čisto i neopterećeno, kako bi ljudima bilo što prijemčivije za čitanje.
Ne zaboravite poziv na akciju
Koliko god atraktivan bio vaš sadržaj, ne možete očekivati nikakve rezultate ukoliko ne uključite određeni poziv na akciju. To ne znači da uz svaki tekst morate da priložite i napomenu o tome šta želite zauzvrat, ali je neophodno navesti ljude da učine nešto što biste mogli da izmerite.
Nekada će to biti poziv na kupovinu, nekada poziv da se prijave za ponudu koju imate, a nekada ćete jednostavno želeti da ih odvedete na sajt kako bi pročitali više. Šta god da je u pitanju, važno je da to bude metrika koju ćete moći da pratite.
Naučite kako
Imejl oglašavanje je sastavni deo svake moderne marketinške strategije, budući da je ovo najpopularniji način komunikacije među poslovnim ljudima. Naravno, da biste mogli da se bavite ovom vrstom marketinga, neophodno vam je znanje i iskustvo koje sigurno ne možete steći na kratkim kursevima od nekoliko meseci. Posvetite godinu dana profesionalnom usavršavanju uz pomoć kvalitetnih mentora.
Upišite obuku za internet marketing i napravite ključni korak ka karijeri kakvu ste oduvek želeli.
(Promo - tekst / Foto:Promo)
NIMALO SE NISMO UPLAŠILI SILEDŽIJA, NE DAMO IM SRBIJU! Vučić se obratio građanima: Srbiju im nećemo dati nizašta na svetu, jer Srbiju volimo više od svega