Svaki brend, čak i onaj najmanji, ima određeni niz ključnih poruka.

Ukoliko ste dobro postavili marketinšku strategiju, vi ćete sami uticati na ove poruke. Međutim, ako o njima niste razmišljali, one su nešto što će ljudi sami vezati za vaš brend. To je jednostavno utisak koji ostavljate.

Ovde nije reč o sloganima koje pišete, već o vrednostima koje prenosite i koje ljudi prisvajaju nesvesno.

Kreiranje ovih poruka nije lako.

Iza ovog napora mora da stoji kompletan identitet brenda i knjiga standarda iz koje ćete izvući sve te vrednosti i način komunikacije. Ovo zahteva ozbiljan rad i pripremu, jer je zapravo u pitanju jedan od najznačajnijih delova komunikacije brenda.

Evo kako da napišete poruke koje će ljudi pamtiti i uvek povezivati sa vama.

Ko ste vi?

Kada počnete da radite na projektu kreiranja poruka brenda koje će ljudi pamtiti, prvi i osnovni korak je da, što je detaljnije moguće, odgovorite na sledeća pitanja:

  • Po čemu se razlikujete od konkurencije?
  • Po čemu ste jedinstveni?
  • Ko je vaša ciljna grupa i šta ih interesuje?
  • Koji su vaši ciljevi?
  • Koje su vaše vrednosti?

depositphotos-146401409-original.jpg
Promo 

Upoznajte ciljnu grupu

Da biste mogli da kreirate poruke koje će dodirnuti vašu ciljnu grupu, izazvati emocije i navesti ih da ih zapamte i sete ih se svaki put prilikom odlučivanja o izboru određenog brenda, neophodno je da znate sa kim razgovarate.

Morate najpre dobro da istražite sve potrebe, težnje, izazove i probleme koje imaju ljudi sa kojima komunicirate; a potom jasno i direktno da formulišete poruku tako da im stavlja do znanja da ste vi tu upravo da biste im pomogli i da biste im pružili rešenje onoga što ih u tom trenutku muči.

Organizujte brainstorming

Pre nego što počnete da formirate tim za većanje u oluji mozgova (brainstorming), znajte da ovde ne moraju biti samo kreativci, već i ljudi koji su važni za vaš brend i koji su učestvovali u njegovom kreiranju i postavljanju na noge.

Pokrenite razgovor i ne očekujte da ćete već na prvom sastanku doći do genijalnog rešenja.

Zapravo je prvobitna ideja da za početak dođete do kreativnih varnica koje će vas navesti na pravi put i pomoći vam da, bez rasplinjavanja, fokusirate svoju komunikaciju na nekoliko ključnih vrednosti.

pexelsphoto1080848.jpg
Promo 

Počnite da pišete

Razmislite o svemu do čega ste došli i počnite da pišete priču o svom brendu.

Ljudi najviše vole priče, čak iako nisu ljubitelji čitanja.

Sa tokom i porukom će se lako povezati. Zato je neophodno da vaše poruke imaju upravo to, kao i da emituju energiju koja će izazvati emociju kod ciljne grupe.

Kada počnete sa pisanjem, ključne informacije će same početi da se izdvajaju i oblikuju pred vama. Na kraju vam ostaje da provučete te poruke kroz pitanja sa početka ovog teksta, procenite da li se uklapaju i plasirate ih u svoju komunikaciju.

Biti menadžer marketinga je jedan od najzahtevnijih poslova današnjice. Na vama je da konstruišete i održite kompletnu priču o brendu, kojoj će ljudi poverovati i koja će im se svideti.

Morate odgovoriti i na potrebe klijenta, ali i ciljne grupe i javnosti, a pri svemu tome ostati kreativni i direktni u komunikaciji. Iako zahtevan, ovaj posao je pre svega dinamičan i zanimljiv svima koji se za njega opredele, ali isto tako za njega su vam neophodna opsežna znanja, kako biste mogli da dođete do rezultata. Zato upišite obuku za marketing menadžment i postanite ekspert u poslu kakav ste sanjali.

pexelsphoto1391372.jpg
Promo