TRENDOVI U DIGITALNOM MARKETINGU: Evo koje novine nam donosi 2020. godina
U prethodnoj godini je napravljen veliki iskorak na polju kreativnosti, dizajna i stilova pisanja, kao i korišćenja digitalnih servisa. Ova godina će, kako eksperti predviđaju, doneti još veće promene.
Ukoliko razmišljate o karijeri u internet marketingu ili se već bavite ovim poslom, ovo su trendovi koji vas očekuju.
Rast aplikacije Tik-tok
Ova nova društvena mreža, bazirana na aplikaciji, slično kao i Instagram, omogućava korisnicima da snimaju kratke video-sadržaje, praćene muzikom i koreografijom, i na taj način se povežu sa svojim pratiocima.
Mreža sada ima 1,5 milijardi korisnika, ali ono što je zanimljivo jeste činjenica da još uvek nema kompanija koje je koriste. Zašto je to važno? To znači da možete biti pioniri i pronaći delove svoje ciljne grupe baš ovde, kako biste plasirali svoju poruku i dobili validnu povratnu informaciju od onih sa kojima komunicirate.
Povećanje vremena posvećenog video-sadržajima
Prema istraživanju koje je radio Zenit online, prosečno dnevno vreme utrošeno na gledanje video-sadržaja tokom prethodne godine iznosilo je 84 minuta. Predviđanja pokazuju da će se ta vrednost povećati i do 100 minuta, što u konačnom zbiru daje oko 21 dan gledanja video-snimaka tokom godine.
Ovo je ozbiljno uvećanje, koje kao zaposleni u digitalnom marketingu morate uzeti u obzir. Kako je verovatnoća da će ljudi preskočiti statični sadržaj, pre nego animirani, na vreme uložite svoje resurse i vreme u ovaj vid promocije kako biste ostvarili željene rezultate.
Mogućnosti kupovine putem društvenih mreža
Biće sve više primera gde ćemo moći da vidimo da li i koliko ljudi kupuje na internetu.
Za sada su Pinterest i Instagram otvorili svoja vrata prodavcima i kupcima i počeli da mere prodaju i zaradu od tih mreža, a predviđa se da će sve više brendova početi da radi isto.
Istraživanja pokazuju da 78% ljudi prilikom odlučivanja o kupovini koristi Fejsbuk, dok 30% zapravo i samu kupovinu obavlja na ovoj mreži. Razmislite o tome da na jednom mestu možete imati i kanal za oglašavanje, ali i za samu prodaju.
Mikroinfluenseri postaju sve značajniji
Istraživanja pokazuju da je sve manje poverenja prema velikim influenserima koji zarađuju od saradnje sa brendovima. Ne veruju im ni kupci, a ni prodavci.
Međutim, sve popularniji postaju mikroinfluenseri, odnosno pojedinci koje prate prijatelji i mali krug oko njih. Oni su ti koji zapravo ulivaju poverenje.
Velike kompanije su ovo shvatile i počele su da svoje strategije prilagođavaju ovim trendovima, kako bi došli do što boljih rezultata. Zato, preduzmite iste korake. Istražite ko su za vas relevantni mikroinfluenseri i kako da im pristupite, a potom kreirajte strategiju pristupa.
Naučite kako
Ovo su izuzetno važni podaci koje sigurno možete iskoristiti da biste unapredili svoju komunikaciju i rezultate. Međutim, ako nemate bar osnovna znanja i tehnike kako to da učinite, ostaćete u mraku. U tome vam neće pomoći kratki kursevi od nekoliko meseci, već posvetite bar godinu dana usavršavanju uz pomoć kompetentnih mentora.
Upišite obuku za marketing na internetu i napravite ključni korak ka svojoj novoj karijeri.
Promo tekst
"S PREDSTAVNICIMA KOMPANIJE ZIĐIN O DALJOJ SARADNJI" Vučić posle sastanka: Posebno smo se osvrnuli na ekonomski značaj projekata i otvaranje novih radnih mesta