Za manje od mesec dana mnogima (verovatno i vama) omiljena društvena mreža slavi 16 godina postojanja.

Od tog vremena, Fejsbuk koristi oglase već 13 godina. S vremenom se ovaj segment poslovanja toliko unapređivao da je njihov izveštaj sa kraja 2019. godine pokazao da su zabeležili porast od 28% kada je reč o zaradi od oglašavanja.

To je samo jedan od dokaza da je sada pravi trenutak da počnete da se oglašavate na ovoj društvenoj mreži, ako to već niste uradili. Fejsbuk je i više nego značajan za marketinšku strategiju, jer čime god da se bavite, veliki deo vaše ciljne grupe definitivno koristi ovaj kanal komunkacije, na kome im možete plasirati vašu poruku.

Zato smo pripremili nekoliko saveta koji će vam sigurno pomoći da unapredite svoj sistem oglašavanja ove godine.

accessappapplicationapps267399.jpg
Promo 

Oglasi u storijima

Verovatno znate da su storiji instant forme na Fejsbuku i Instagramu koje se na vašem profilu zadržavaju 24 sata, nakon čega nestaju.

Međutim, ono što vam možda nije poznato jeste da su ovi formati daleko popularniji od klasičnih objava. Zato je važno da ih iskoristite za to da u njima plasirate oglase svojoj ciljnoj grupi.

Imajte u vidu sledeće: da poruka koju želite da oni pročitaju mora biti na samom početku storija kako bi stigli da je zapamte i kasnije o njoj razmisle.

goldiphone6withnotepads744464.jpg
Promo 

Ciljajte verne gledaoce

Znate li da možete zapamtiti sve ljude koji su pogledali barem deo vaših promotivnih sadržaja?

Primera radi, ukoliko je reč o video-materijalu, možete pratiti ko je sve pogledao bar tri sekunde vašeg materijala, a onda tim istim ljudima možete da plasirate novi oglas koji će targetirati baš to novostečeno znanje koje imaju.

Važno je da znate da uvid u to koji su to ljudi nemate vi, već specifičan algoritam Fejsbuka, koji prati, pamti i ponovo plasira reklamne materijale istim ljudima, bez otkrivanja njihovog identiteta.

facebookinternetloginscreen267482.jpg
Promo 

Mobilni pre svega

Čak 94% prihoda od oglašavanja koje Fejsbuk ima dolazi sa mobilnih telefona.

Ukoliko vam ovo nije dovoljno jasan znak šta bi trebalo da radite, onda je svakako vreme da i sami testirate tu teoriju. Ljudi koriste mobilne telefone za većinu aktivnosti koje imaju u toku dana.

Zato ne iznenađuje da najveći deo svih promotivnih materijala vide upravo na ovim malim ekranima. Prilagodite sve vaše oglase manjim dimenzijama i plasirajte poruke tako da su u celosti čitljive svima na prvi pogled.

Koristite poruke

Korisnici Fejsbuka takođe veliki deo dana provode i na njegovoj aplikaciji za dopisivanje.

Iskoristite ovu činjenicu da im i tu plasirate poruke koje im mogu biti korisne. Mogućnosti su razne. Na primer, promovišite svoju nagradnu igru tako što ćete kroz poruke ciljnoj grupi ponuditi priliku da direktno učestvuju, odgovaranjem na neko pitanje ili prijavljivanjem jednim klikom.

Ovako ćete biti sigurni da su videli šta god smatrate da je potrebno, a verovatnoća da na to reaguju je daleko veća nego u nekim drugim slučajevima, poput klasičnog statičnog oglasa.

womentypingonthenotebook6168.jpg
Promo 

Naučite kako

Čak i kada sve ovo naučite, to vam neće mnogo pomoći ukoliko nemate jasan cilj i ideju kako da sve ostvarite. Za to će vam biti potrebna konkretna znanja, koja nećete steći na kratkim kursevima od nekoliko meseci, već morate odvojiti barem jednu godinu za profesionalno usavršavanje uz pomoć kvalitetnih mentora.

Upišite obuku za internet marketing i napravite najbolju odluku za karijeru kakvu ste oduvek želeli.

Promo tekst