ODNOSI S JAVNOŠĆU: Ova 4 alata će olakšati život svakog PR menadžera
Ukoliko se bavite PR-om ili želite tek da počnete, onda vam je verovatno jasno da je u pitanju posao koji zahteva ozbiljna odricanja, ali daje i sjajne nagrade. U ovoj branši ćete mnogo svog vremena morati da posvetite usavršavanju, istraživanju i radu na sebi.
Baš zato je neophodno da imate određenu pomoć u tom radu.
Veliki broj procesa koje PR menadžeri svakodnevno obavljaju već je automatizovan i može se završiti za daleko manje vreme nego što je ranije bilo potrebno za njihovo obavljanje. Neophodno je da imate informacije o tome koji programi, alati i procesi mogu da vam pomognu i uštede vreme.
Zato smo pripremili listu koja će vam sigurno biti od koristi prilikom izbora.
Trello
Ovo je klasičan i jedan od najpoznatijih alata za organizaciju posla, odnosno za upravljanje kompletnim projektom.
Njega ćete koristiti kako biste u svakom trenutku mogli da znate koji član tima radi na kom zadatku, koliko će mu to oduzeti vremena, kako teče proces i kada da planirate početak sledećeg projekta.
Takođe, Trello možete koristiti i za komunikaciju, odnosno za komentarisanje i sugestije za određenu dokumentaciju. Ovo je odličan način da uštedite vreme koje biste proveli na sastancima ili u kucanju i čitanju mejlova.
SEMRush
Ova platforma može pomoći da steknete kvalitetniji uvid u to šta radi vaša konkurencija, kako se kotiraju na pretraživačima, kako se vi rangirate i šta možete da učinite da to poboljšate.
SEMRush vam pruža detaljne podatke o kompletnoj analitici, o tome šta ljudi pretražuju kada dolaze kod vas, a takođe vam daje sugestije kako da optimizujete svoje sadržaje za bolje rezultate.
SocialBakers
Ukoliko želite da vidite šta ljudi pišu na društvenim mrežama, a da je u vezi sa brendom koji istražujete, odnosno temom koja vas zanima, onda je ovo sjajan alat za vas. Koristeći SocialBakers nećete propustiti nijednu objavu. Uz to ćete imati mogućnost da pratite i šta se dešava na vašim kanalima, ko komentariše, šta se priča, koje su emocije vezane za to i još mnogo toga što vam svakako može biti od velike pomoći.
Ukoliko radite u malom timu, ili ste prinuđeni da sami vodite računa o digitalnoj strategiji, onda će vam SocialBakers sigurno olakšati život.
Canva
Canva je jedan od omiljenih digitalnih alata koje koriste svi ljudi koji se bave javnim komunikacijama.
Reč je o besplatnom servisu za grafički dizajn koji mogu koristiti i ljudi koji u dizajnu gotovo da nemaju nikakvo iskustvo. Ukoliko vam je potrebna dopadljiva prezentacija ili želite da spakujete vizuelna rešenja, koji će na najbolji način predstaviti proizvod vašeg rada menadžmentu ili klijentu, onda je Canva idealan izbor.
Napravite nalog i isprobajte je i sami, iznenadiće vas njena intuitivnost i funkcionalnosti.
Ovo su samo neki od softvera koji će vam znatno olakšati posao. Iako vam se čini da je neke od njih nepotrebno koristiti, uvidećete da će vam mnoge njihove funkcionalnosti dobro doći.
U situacijama kada nemate vremena da zakazujete sastanke ili da stupate u kontakt s kolegama kako biste videli šta ima novo i kako napreduje projekat, alat kojim u nekoliko klikova možete saznati status sigurno će vam biti od koristi. Međutim, da biste mogli da iskoristite bilo šta od ovih alata, neophodno vam je ozbiljno poznavanje odnosa s javnošću. Zato upišite obuku za menadžment u PR-u i napravite najbolji korak za svoju karijeru.
Foto: Promo
PONOSAN SAM NA SRBIJU KOJU NIKO NE MOŽE DA ZAUSTAVI: Vučić se oglasio iz Zemun Polja - Dve firme htele da odustanu od radova zbog hajke, ali sam ih vratio!