INSTAGRAM ZA BIZNIS: Evo kako da inkorporirate priče s Instagrama u svoju B2B strategiju
Znate li da svakog dana 500 miliona korisnika širom sveta koristi priče na Instagramu, odnosno storije?
Priliku u ovome videli su brojni brendovi koji su ovim putem počeli da dele svoje radne procese, video-materijale nastale iza scene, kao i da prodaju svoje proizvode.
Međutim, B2B proces promocije, odnosno predstavljanje proizvoda jedne kompanije drugoj kompaniji još nije pronašao najbolji model prezentacije u ovom formatu. Mnoštvo biznisa u svetu je pokušalo da uhvati ovaj talas, ali sa manje uspeha od očekivanog. Njihov skormni uspeh ne znači da način ne postoji, već da je potrebno bolje promisliti o sadržajima.
Ako želite da koristite Instagram na ovoj način, pratite sledeće savete.
Napravite plan
Format storija po svom kontekstu i upotrebi dosta je drugačiji od klasičnih objava. Naime, ljudi ih očekuju stalno, prelistavaju kad god ugrabe malo slobodnog vremena i žele da dobiju brze informacije u realnom vremenu.
Zato je važno da ih dobro isplanirate unapred. Ukoliko znate da će se sutra održavati neka važna konferencija, ili želite da približite ciljnoj grupi određeni deo vašeg radnog procesa, organizujte snimanje kako biste mogli da podelite informaciju kroz svoje storije.
Planiranje je od ključne važnosti za kvalitetno sprovođenje i objavljivanje ovakvih sadržaja.
Odlučite pametno kada ćete objavljivati
Iako definitivno ne postoji idealno vreme za objavljivanje sadržaja, ipak postoje određena istraživanja koja govore o tome da su neki termini bolji od drugih: ponedeljkom između 6 i 10 sati ujutru, utorkom između 4 i 9 sati ujutru, četvrtkom od 9 ujutru do podneva, a subotom u 19 ili 20 uveče.
Najbolji način da utvrdite ovo jeste da i sami pregledate analitičke podatke iza vaše stranice i u sekciji insights ustanovite ko je vaša ciljna grupa, kojoj starosnoj grupi pripada i kada je najčešće uz svoj telefon i aktivna na Instagramu.
Iskoristite sve opcije
Instagram story sam po sebi ima veliki broj opcija koje možete iskoristiti.
Create mode vam dozvoljava da kreirate svoje tekstualne priče, lepite stikere, organizujete kvizove, postavljate pitanja, ankete i još mnogo toga. Boomerang će vam omogućiti snimanje kratkih, ponavljajućih video-formata. Zoom opcija će dodati efekte dramatičnosti i teatralnosti vašim video-sadržajima.
Za sve njih možete i iskoristiti neki od brojnih filtera koje ova platforma nudi i koje korisnici svakodnevno koriste i u njima uživaju.
Koristite highlights
Kao što verovatno znate, priča na Instagramu, za razliku od objava koje ostaju trajno na vašem profilu, zadržava se samo 24 časa. Nakon toga, korisnici više ne mogu da pristupe vašim sadržajima.
Međutim, ukoliko organizujete svoje storije tako da ih smestite u sekciju highlights, vaši pratioci će moći da se vrate u bilo kom trenutku i ponovo prođu kroz ono što ih je zanimalo.
Ovo je pogodno za situacije u kojima imate seriju storija: na primer, objašnjenje kako se koristi vaš prozvod; edukativni materijali; fotografije proizvoda iz više uglova; vaš proizvodni proces i još mnogo drugih primena.
Zato ne zaboravite da organizujete sekciju highlights i stavite je ljudima na raspolaganje.
Naučite kako
Upravljanje nalogom na Instagramu je kreativan i dinamičan proces, koji zahteva posvećenost i ažurnost, kako u objavljivanju, tako i u komunikaciji sa pratiocima. Da biste mogli da isplanirate sadržaje i postavite komunikaciju koja će odgovarati vašoj ciljnoj grupi, potrebna su vam znanja koja ne možete steći na kratkim kursevima od po nekoliko meseci. Posvetite bar godinu dana usavršavanju kako biste došli do rezultata uz pomoć mentora koji imaju relevantno iskustvo u ovom poslu.
Postanite ekspert za internet marketing i karijera kakvu ste oduvek sanjali je iza ugla.
(Promo tekst / Foto:Promo)
PONOSAN SAM NA SRBIJU KOJU NIKO NE MOŽE DA ZAUSTAVI: Vučić se oglasio iz Zemun Polja - Dve firme htele da odustanu od radova zbog hajke, ali sam ih vratio!