U današnjem svetu, ukoliko se bavite bilo kojim poslom, a nemate svoj web sajt, to je skoro kao da ne postojite. Ovo je deo lične karte svakog brenda. Ali imati web prezentaciju često nije dovoljno.

Ono što donosi dodatnu vrednost jeste aplikacija koja će predstaviti ono što radite.

Ovaj korak ne mogu svi sebi priuštiti. Međutim, danas vam veliki broj mladih honoraraca može pomoći da na najbolji način kreirate aplikaciju. S druge strane, ukoliko imate znanje u samom timu i ekspertizu koja je potrebna da se aplikacija osmisli i proizvede, možete je kreirati i sami.

Evo kako da ovaj projekat najjednostavnije sprovedete u delo.

Istražite sve o krajnjem korisniku

Koliko god vremena i truda da uložite u svoju aplikaciju, ukoliko ona ne sadrži korist za krajnjeg korisnika i ne donosi mu dobrobiti, neće vam se isplatiti.

Dakle, neophodno je da dobro istražite ponašanje svoje ciljne grupe. Morate saznati šta im se dopada, šta im se ne dopada, koju vrednost im možete ponuditi i na koji način.

Važno je da imate konkretan cilj, odnosno potrebu klijenta koju želite da ispunite. Na osnovu toga ćete strukturirati i isplanirati kompletan plan rada i koncept svoje aplikacije.

petak23.01.jpg
Promo 

Funkcionalnosti

Kada znate za koga pravite aplikaciju, neophodno je da se okrenete sebi.

Koju vrednost aplikacija ima za vas? Šta želite da pokažete javnosti kroz nju i kako ćete to učiniti?

Ovo je trenutak kada sa svojim timom počinjete da osmišljavate sve funkcionalnosti koje će biti sadržane u tom malom programu. Kada sve definišete, počeće testiranje.

Za svaki korak koji osmislite, testirajte ideju na većoj fokus grupi, kako biste zaista utvrdili da li ona ima vrednost za obe strane ekrana: i za vas i za korisnika.

Offline segment

Sve veći broj aplikacija danas ima opciju koja omogućava korisniku da je koristi bez internet konekcije.

Svima nam se desilo da nam za vreme korišćenja neke aplikacije iskoči ekran sa porukom „Povežite se na internet”. Zato mnogi proizvođači dodaju opciju koja omogućava određenom sadržaju aplikacije, koji ostaje u memoriji, da bude dostupan nakon prekida interneta.

Primera radi, ukoliko imate onlajn prodavnicu, aplikacija bi trebalo da omogući korisnicima da svojoj korpi u koju su izdvojili proizvode koje žele da kupe mogu da pristupe i bez konekcije.

Oglasi

U okviru svoje aplikacije možete da omogućite banere, odnosno vizuelne oglase koji će se korisnicima pojavljivati s vremena na vreme.

Ovo je sasvim normalna pojava, međutim, u tome nikako ne biste smeli da preterujete. U protivnom rizikujete da ljudi odustanu od korišćenja i pronađu rešenje koje ih ne zamara reklamama.

Kako da zadržite korisnike a omogućite oglašavanje? Potrudite se da oglasi koje omogućite budu relevantni. Na primer, ukoliko imate servis koji se bavi rezervacijom smeštaja, oglasi bi trebalo da se tiču turističkih destinacija ili konkretnih hotela i apartmana.

objava-link-2601.jpg
Promo 

Naučite kako

Pre svih ovih koraka, neophodno je da imate osnovno: znanje o kreiranju mobilnih aplikacija. Zato, ne gubite vreme na kratkim kursevima, već posvetite barem jednu godinu profesionalnom usavršavanju kako biste došli do rezultata na koje ciljate.

Upišite obuku za razvoj mobilnih aplikacija i napravite ključni korak u svojoj karijeri.

Foto: Promo