Svi brendovi sanjaju o tome da imaju što više klijenata, a kada dođu do tog velikog broja klijenata koji sanjaju, često ne znaju šta da rade sa njima. Ovo se dešava zato što nije jednostavno održavati kontakte sa svakim klijentom i svakim kupcem koga imate i koga želite da zadržite.

Za razvoj svakog biznisa je neophodno da imate dobru komunikaciju sa ljudima sa kojima ste već sarađivali, jer nema bolje promocije od one koja dođe preko preporuke.

Zato se posvetite održavanju ovih odnosa i poklanjanju pažnje i onima sa kojima ste već sklopili posao, jer ovo dodaje vrednost celom vašem biznisu. Srećom, postoji veliki broj alata koji su osmišljeni tako da vam u tome pomognu. Ovih nekoliko alata uštedeće vam i vreme i novac.

telephonemobiletocallattainable40552.jpg
Promo 

HubSpot CRM

Koristeći ovaj alat imaćete na jednom mestu i na jedan klik pristup kompletnoj istoriji saradnje sa vašim klijentom. Ne samo da ćete moći pomno da pratite vašu dosadašnju komunikaciju, već ćete dobiti i preporuke i šablone koji će vas uputiti u to kako možete nastaviti i produbiti saradnju.

HubSpot prati da li je i kada vaš sagovornik otvorio mejl, zakazuje vam sastanke, pomaže da grupišete i dokumentujete ceo proces od proizvodnje do prodaje, da organizujete svoje zadatke i još mnogo toga što vam može uštedeti vreme.

Nutshell

Ukoliko vam je potreban pouzdan način da pratite sve segmente procesa komunikacije sa potencijalnim klijentom, ovo je idealan alat za vas. Poznatiji kao pipeline alat, Nutshell zapravo nudi nekoliko različitih načina da organizujete svoje naredne zadatke i poslove.

Koristeći jednu tablu možete na nju prevlačiti i dodavati različite segmente procesa saradnje. Na primer, možete isplanirati sledeći sastanak, napraviti sebi podsetnik da pozovete klijenta koji vam je rekao da mu se javite za nekoliko meseci ili možete da pročitate i analizirate to gde su najčešći zastoji u komunikaciji.

Monday.com

Kada je ustanovljen, ovaj proizvod je nastao s idejom da postane najbolji softver za upravljanje projektima na tržištu. Može se reći da je u jednom trenutku i bio blizu te tačke, ali onda su proizvođači shvatili da je ovo samo početak. Uvideli su da zahvaljujući svom imenu proizvod zapravo mogu razviti na nekoliko strana i da u svakoj od njih mogu postati prilično dobri.

Tako je došlo do toga da koristeći Moday možete upravljati i svojim internim projektima, ali možete i organizovati svoju saradnju sa postojećim klijentima, pratiti sve potencijalne klijente i imati na jednom mestu kompletnu prodajnu dokumentaciju.

Zendesk

Ovde je reč o jednoj od najzanimljivijih, a opet najlogičnijih kombinacija na tržištu. Naime, Zendesk je primarno nastao kao kanal podrške za klijente, odnosno platforma koja podržava različite korisničke servise.

pexelsphoto249761.jpg
Promo 

Danas ona uključuje i kanale prodaje, odnosno menadžere prodaje, koji u saradnji sa menadžerima korisničke podrške prave daleko bolje ponude za svoje klijente, na osnovu njihove povratne informacije. Slično kao i sa ostalim softverima, i ovde možete skladištiti i organizovati kompletan proces – od upoznavanja do prodaje.

Prodaja je izuzetno složen zanat, ali je ipak u pitanju zanat. To znači da se, uz praksu, pripreme i vežbe, može naučiti i usavršiti. Važno je da što pre počnete da radite kako biste stekli konkretno iskustvo sa terena, gde ćete se sresti sa različitim situacijama i izazovima koje morate rešavati u hodu. Ali da biste uopšte mogli da uđete u ovu industriju, neophodno vam je teorijsko znanje i prodajne tehnike. Zato upišite obuku za menadžment u prodaji i ovladajte svim veštinama koje će vam biti dragocene na ovom putu.

(Promo - tekst / Foto: Promo)