BAVITE SE ONLAJN PRODAJOM? Evo koje 4 funkcionalnosti svaka prodajna aplikacija mora da ima
Istraživanja pokazuju da je kovid 19 doveo online prodaju danas do nivoa koji se očekivao tek za 4-6 godina. Ljudi širom sveta su masovno počeli da se prebacuju na online sistem kupovine, kako ne bi išli u prodavnice i da bi izbegavali gužve.
Ista situacija se dešava i kod nas, pa sve veći broj restorana, kafića, kao i prodavnica, počinje da dostavlja svoje proizvode na kućnu adresu. Takođe, sve više njih za tu potrebu razvija i sajtove, ali i mobilne aplikacije.
Kreirati prodajnu aplikaciju nije jednostavno, jer zahteva ozbiljno programersko znanje, ali i promišljanje o navikama korisnika. Ukoliko razmišljate o ovom poduhvatu, biće vam korisno da pročitate koje sve funkcionalnosti ovakvi softveri moraju imati.
Praćenje lokacije
Čak 53% ljudi se izjasnilo da će rado podeliti svoju lokaciju kroz aplikaciju ukoliko će to ubrzati proces dostave ili pronalaženja filijale koja im je potrebna. Ovo olakšava posao ne samo njima, nego i administratorima aplikacije. Oni će automatizovati veliki deo procesa koji zavisi upravo od toga gde se korisnik nalazi.
Primera radi, aplikacija za dostavu hrane „Donesi” uvek će vam prikazati samo restorane koji dostavljaju na vašu adresu, ukoliko s njima podelite svoju lokaciju. Ukoliko ne želite to da učinite, bićete izloženi hiljadama restorana, od kojih mnogi verovatno ne isporučuju na vašu adresu.
Korisnički profil
Prednosti profila za korisnike su mnoge. U najkraćim crtama, pre svega, imate pristup kontakt-podacima korisnika koje je korisnik podelio, pa samim tim možete plasirati svoje najave, promotivne akcije i novosti svim ljudima koji su već bili u dodiru sa vašim uslugama.
Takođe, korisnicima olakšavate njihovo putovanje do proizvoda, jer izbegavaju nekoliko dosadnih koraka koji se tiču ponovnog unošenja podataka.
Na ovaj način možete kreirati i zajednicu odanih klijenata i stvoriti programe lojalnosti koji će ih zadržati.
Integracija društvenih mreža
Ukoliko do sada niste razvili društvene mreže za svoj biznis, onda je krajnje vreme da se time pozabavite. Čak 74% ispitanika se izjasnilo da društvene mreže utiču na njihove odluke prilikom kupovine. Zato je neophodno da sa njima komunicirate i ovim putem. Ako imate profile na Instagramu ili Facebooku, onda ih integrišite u svoju aplikaciju.
Ovo će pomoći ljudima da vas pronađu i da počnu da vas prate. Društvene mreže su odličan način da se povežete sa svojim korisnicima i da im kroz neformalne kanale komunikacije plasirate poruke koje želite da pročitaju.
Promocije
Dovoljno je reći da čak 65% ispitanika koristi aplikacije jer im pružaju pristup posebnim ponudama, promocijama ili stalno nižim cenama u odnosu na cene u prodavnicama.
Jasna je računica: na ovaj način ćete privući veliki broj korisnika, koji će se vraćati i zadržavati kod vas u aplikaciji, očekujući novine, akcije ili pogodnosti kojima samo oni kao lojalni klijenti, odnosno verni kupci, imaju pristup.
Naučite kako
Nije jednostavno napraviti mobilnu aplikaciju, a prodajne aplikacije predstavljaju nauku za sebe, imajući u vidu regulativu vezanu za online plaćanje i zaštitu podataka. Ovakvo nešto ne možete naučiti na kratkim kursevima od nekoliko meseci, koji će vam dati samo opšte informacije. Potrebno je poznavanje detaljnih procedura, organizacije rada i sertifikacije ovakvih aplikacija, kako biste mogli da se upustite u ovaj proces, što iziskuje minimum godinu dana usavršavanja.
Upišite obuku za razvoj mobilnih aplikacija i naučite sve što je neophodno za svoju prvu prodajnu aplikaciju.
Promo tekst
"INTERES ZA VRAĆANJE U SRBIJU SVE VEĆI" Predsednik Vučić: Oko Božića plan za povratak ljudi iz dijaspore