Društvene mreže su fenomen koji je, pored toga što je doneo revoluciju u način komunikacije, stvorio i obilje novih radnih mesta. Ako želite da i sami postanete menadžer korporativnih profila, pažljivo pratite sledeće savete.

Ne objavljujte u isto vreme na različim društvenim mrežama

Svaka društvena mreža ima svoj puls. Idealno vreme za objavljivanje na Fejsbuku nije isto što i idealno vreme za objavljivanje na Instagramu.

pexelsphoto199497.jpg
Promo 

Iako nije moguće dati konačnu definiciju po pitanju pravih termina za objavljivanje postova na društvenim mrežama, dosadašnja praksa je pokazala da određene pravilnosti postoje.

Primera radi, najbolje vreme za objavu na Twitteru je od 13 do 15 časova, dok je na Facebooku najbolje šerovati između 13 i 16 sati. Idealan dan za objavljivanje je četvrtak.

pexelsphoto58639.jpg
Promo 

Ne objavljujte identičan promotivni post na različitim društvenim mrežama

Iako se mreže koriste na sličan način, svaka društvena mreža ima svoju svrhu. Svaka okuplja različitu publiku.

Samim tim se i različiti tipovi biznisa oglašavaju na različitim društvenim mrežama. Tako, primera radi, promovisanje revizorske kuće na Pinterestu ili Instagramu neće imati mnogo efekta.

Informativni post prilagodite društvenoj mreži

Objave na Fejsbuku moraju imati sliku. Na Instagramu ona mora biti kvadratnog oblika. Za tekstualnu objavu na Tviteru imate samo 280 karaktera.

pexelsphoto267389.jpg
Promo 

Ova i razna druga ograničenja morate imati na umu kada planirate da isti sadržaj objavite na različitim društvenim mrežama.

Plaćene objave dosežu do većeg broja ljudi

Podsticanje svesti o brendu, deljenje vesti i pokretanje diskusija jesu aktivnosti u domenu vođenja odnosa s javnošću koje je na društvenim mrežama moguće raditi bez ulaganja.

Međutim, ukoliko je vaš cilj stvaranje potencijalnih klijenata, plaćene objave su obaveza. Plaćene objave po pravilu dosežu do većeg broja ljudi od običnih objava, jer se plasiraju i mimo vaše mreže.

instagramsocialmediawebpagesinternet163141.jpg
Promo 

Jedna od prednosti kod plaćenih objava jeste to što možete da definišete kojoj grupi ljudi želite da se obratite.

pexelsphoto267399.jpg
Promo 

Kako postati stručnjak za društvene medije

Iako su društvene mreže dizajnirane tako da ih može koristiti gotovo svako, vođenje marketinga na društvenim mrežama podrazumeva set znanja i veština. Zdrava logika nužno ne donosi rezultate, ali zato poštovanje pravila i praćenje trendova donosi. Ako želite da postanete traženi ekspert za podizanje svesti o brendu, odnosno za oglašavanje na društvenim mrežama, upišite jednogodišnju obuku za menadžera društvenih medija. Nakon dva semestra intenzivnog praktičnog rada, ovladaćete svim marketinškim tehnikama

Foto: Promo