ŽIVETI OD FEJSA: Evo šta bi trebalo da znate kao menadžer društvenih mreža
Društvene mreže su fenomen koji je, pored toga što je doneo revoluciju u način komunikacije, stvorio i obilje novih radnih mesta. Ako želite da i sami postanete menadžer korporativnih profila, pažljivo pratite sledeće savete.
Ne objavljujte u isto vreme na različim društvenim mrežama
Svaka društvena mreža ima svoj puls. Idealno vreme za objavljivanje na Fejsbuku nije isto što i idealno vreme za objavljivanje na Instagramu.
Iako nije moguće dati konačnu definiciju po pitanju pravih termina za objavljivanje postova na društvenim mrežama, dosadašnja praksa je pokazala da određene pravilnosti postoje.
Primera radi, najbolje vreme za objavu na Twitteru je od 13 do 15 časova, dok je na Facebooku najbolje šerovati između 13 i 16 sati. Idealan dan za objavljivanje je četvrtak.
Ne objavljujte identičan promotivni post na različitim društvenim mrežama
Iako se mreže koriste na sličan način, svaka društvena mreža ima svoju svrhu. Svaka okuplja različitu publiku.
Samim tim se i različiti tipovi biznisa oglašavaju na različitim društvenim mrežama. Tako, primera radi, promovisanje revizorske kuće na Pinterestu ili Instagramu neće imati mnogo efekta.
Informativni post prilagodite društvenoj mreži
Objave na Fejsbuku moraju imati sliku. Na Instagramu ona mora biti kvadratnog oblika. Za tekstualnu objavu na Tviteru imate samo 280 karaktera.
Ova i razna druga ograničenja morate imati na umu kada planirate da isti sadržaj objavite na različitim društvenim mrežama.
Plaćene objave dosežu do većeg broja ljudi
Podsticanje svesti o brendu, deljenje vesti i pokretanje diskusija jesu aktivnosti u domenu vođenja odnosa s javnošću koje je na društvenim mrežama moguće raditi bez ulaganja.
Međutim, ukoliko je vaš cilj stvaranje potencijalnih klijenata, plaćene objave su obaveza. Plaćene objave po pravilu dosežu do većeg broja ljudi od običnih objava, jer se plasiraju i mimo vaše mreže.
Jedna od prednosti kod plaćenih objava jeste to što možete da definišete kojoj grupi ljudi želite da se obratite.
Kako postati stručnjak za društvene medije
Iako su društvene mreže dizajnirane tako da ih može koristiti gotovo svako, vođenje marketinga na društvenim mrežama podrazumeva set znanja i veština. Zdrava logika nužno ne donosi rezultate, ali zato poštovanje pravila i praćenje trendova donosi. Ako želite da postanete traženi ekspert za podizanje svesti o brendu, odnosno za oglašavanje na društvenim mrežama, upišite jednogodišnju obuku za menadžera društvenih medija. Nakon dva semestra intenzivnog praktičnog rada, ovladaćete svim marketinškim tehnikama
Foto: Promo
NIMALO SE NISMO UPLAŠILI SILEDŽIJA, NE DAMO IM SRBIJU! Vučić se obratio građanima: Srbiju im nećemo dati nizašta na svetu, jer Srbiju volimo više od svega