Da bi aplikacija od ideje postala mašina za pravljenje novca potrebno je da se složi nekoliko kockica.

Jedan od najboljih primera aplikacije koja je potpuno zaludela svet jeste igra Pokemon Go. Ova mobilna aplikacija je uspela da ubrzo po lansiranju ostvari više od 75 miliona preuzimanja, zbog čega je ušla u krug najprofitabilnijih.

Ljudi širom sveta i dalje su opsednuti ovom aplikacijom, a upravo na njenom primeru i drugim sličnim primerima mogu se sagledati svi potrebni koraci koje je neophodno preduzeti da bi se ostvarila velika zarada.

pexelsanton243698.jpg
Foto: Promo

Koristite prirodne funkcije

Na hiljade novih mobilnih aplikacija plasira se na tržište tokom jedne godine. U takvoj konkurenciji nije dovoljno samo da vodite računa o brzini odziva aplikacije, njenim funkcionalnostima i dizajnu. Savremene aplikacije moraju da iskoriste jedinstvenu tehnologiju, koja dolazi sa mobilnim uređajima.

Pokemon Go je napravio odličan posao sa GPS uređajem i kamerom, i tako stvorio kontekstualno iskustvo. Korisnici su dobili utisak da aplikacija ispunjava upravo njihove potrebe i to je ono što ih tera da joj se iznova vraćaju. Nigde na svetu ne postoje dva igrača koja su imala identičan doživljaj igrajući Pokemon Go i po tome je ova aplikacija prepoznatljiva.

pexelspixabay163042.jpg
Foto: Promo

Kreirajte sadržaj koji doprinosi korisničkom iskustvu i personalizaciji

Prilikom osmišljavanja sadržaja za mobilne aplikacije mnoge kompanije često samo prekopiraju ono što im se već nalazi na web sajtu. Međutim, takav pristup je potpuno pogrešan, tvrde stručnjaci, jer korisnicima te aplikacije ne nudi ništa što već nisu imali prilike da vide.

Dobar primer za to kako se ovaj problem može rešiti jeste aplikacija Nike+ i njen sadržaj, koji korisnicima ne samo da daje odličan razlog da je instaliraju, već ih i podstiče da joj se ponovo vrate.

Ova aplikacija sadrži funkcionalnosti koje prate vaše fizičke aktivnosti i nudi vam savete za vežbanje prilagođene vašim potrebama.

Nešto slično uspela je da postigne i kompanija Ikea, čija aplikacija korisnicama nudi da isprobaju kako bi određeni komad nameštaja izgledao u njihovoj sobi ili nekoj drugoj prostoriji.

pexelsstartupstockphotos7376.jpg
Foto: Promo

Podstaknite korisnike da sami reklamiraju vašu aplikaciju

Pored pomenutih originalnosti vezanih za aplikaciju Pokemon Go, deljivost sadržaja je nešto što je veoma doprinelo njenom uspehu.

Korisnici širom sveta su na društvenim mrežama masovno delili fotografije sa najrazličitijih mesta na kojima su pronašli pokemone i tako besplatno reklamirali igricu i od nje pravili brend.

Kako se postaje stručnjak za kreiranje aplikacija?

U vremenu kada su mobilni telefoni neizostavni deo naših života kreiranje mobilnih aplikacija je postalo zanimanje koje vam nudi odličnu mogućnost da vašu ideju pretvorite u zaradu. Ipak, da biste u tome uspeli neophodno je da steknete savremene tehnike rada uz koje ćete moći da razvijate aplikacije za operativne sisteme iOS, Android i Windows.

Školovanjem po posebnom programu, koji je prilagođen svakoj od pomenutih platformi, do konkretnih veština i znanja možete stići posle godinu dana učenja. Nakon toga imaćete sve što vam je potrebno da iskoristite svoju kreativnost, pronađete posao i započnete uspešnu karijeru.

Promo tekst