MARKETING BEZ INTERNETA: Ovih 6 offline marketinških strategija i danas donose rezultate
Digitalno doba uticalo je na to da tradicionalne marketinške strategije, koje su donedavno bile primarne, padnu u drugi plan. Iako su oglašavanje putem društvenih mreža i druge online tehnike apsolutno preuzeli primat u marketingu, takozvani offline marketing i dalje ima uticaj na potrošače.
Najuspešnije kompanije idealnu marketinšku kampanju uglavnom vide kao kombinaciju online (digitalnih) i offline (tradicionalnih) strategija. Upravo zbog toga podsećamo vas na sve tradicionalane marketinške alate koji će vam pomoći da u kombinaciji s digitalnim marketingom promovišete svoje poslovanje.
1. Delite vizitkarte kad god je to moguće
Izrada vizitkarata spada među najjednostavnije i najjeftinije vidove promocije, zbog čega se i nalazi na vrhu liste offline marketinških strategija.
Vizitkarte možete deliti svim ljudima iz vašeg okruženja za koje verujete da bi ih zanimalo ono čime se bavite. Za mali i srednji biznis vizitkarte su i dalje alat velikog potencijala.
2. Organizujte nagradne igre
Bez obzira na to kojom se vrstom delatnost bavite, poklanjanjem vaših proizvoda ili pružanjem besplatnih usluga napravićete sebi odličnu reklamu.
Nagradne igre prilikom kojih ćete potencijalnim korisnicima bez naknade predstavljati sve ono što bi kasnije mogli da kupe jedna je od marketinških strategija koja godinama ogromnom broju kompanija donosi rezultate.
Dobitnici će vaše proizvode i usluge upoznati iz prve ruke, a o njima će verovatno čuti i ljudi iz njihovog okruženja.
3. Budite fizički prisutni svuda
Posećujte sajmove i ostale događaje na kojima se okupljaju ljudi iz vaše branše.
Tamo ćete sigurno pronaći vaše potencijalne potrošače. Sajmovi su idealno mesto da im se predstavite.
Odnosi koje ostvarite na ovakvim dešavanjima olakšaće vam oglašavanje u budućnosti, jer će vas ljudi prepoznati.
4. Oglašavajte se u štampanim medijima
Uprkos ekspanziji online medija, ne zaboravite da štampana izdanja i dalje imaju velike tiraže i bitno utiču na kreiranje mišljenja kod publike.
Oglašavanjem u štampanim medijima povećavate šanse da će vaša ponuda zapasti za oko starijoj generaciji potrošača.
5. Šaljite promotivnu poštu
Iako se slanje elektronske pošte ustalilo kao jedan od najefikasnijih marketinških alata, tradicionalna isporuka promotivnih materijala još nije zaboravljena.
Promotivna pisma u sandučićima potencijalnih potrošača i dalje vam mogu doneti željene rezultate, jer se ovakav pristup smatra jednim od najličnijih načina oglašavanja. Personalizacijom svake poruke povećavate šanse za pozitivan odziv, što važi i za digitalni i za analogni marketing.
6. Oformite telefonsku ponudu
Iako marketinške kampanje putem telefonskih poziva mogu da budu iritantne, začudili biste se kada biste znali koliko ljudi zapravo pozitivno reaguje na ovakav tip promocije.
Glavni trik kod telefonske promocije jeste prilagođavanje svakom potrošaču – ponovo smo na nivou personalizacije.
Kada razgovarate telefonom, pokušajte da otkrijete karakter svakog potencijalnog kupca i na osnovu njega započnite razgovor.
Ne zaboravite da ti razgovori ne smeju da budu predugački i da je važno poštovati vreme sagovornika.
Marketinška znanja – garancija za odlično plaćen posao
Bez obzira na to da li se radi o offline ili o online marketingu, kreiranje i vođenje kampanja spada među važne zadatke koji se prepuštaju isključivo obrazovanim stručnjacima. Sertifikovani trening za znalca u marketingu danas možete obaviti za manje od godine.
Foto: Promo
"SRBIJU I NJEN RAZVOJ NE SMEMO DA ZAUSTAVIMO" Oglasio se Vučić i poslao snažnu poruku: "Daću sve od sebe u naredne dve godine..." (VIDEO)