Kupovina preko interneta definitivno je postala navika prosečnog potrošača. Ukoliko pokrećete onlajn prodavnicu, pratite ove proverene tehnike kako biste povećali profit.

Stavite poziv na akciju u prvi plan

Takozvani poziv na akciju (call to action) je obavezni element svakog prodajno orijentisanog sajta. Ovo dugme stimuliše posetioca da donese odluku i kupi određeni proizvod.

Kao krajnji korak ka profitu, poziv na akciju je u strukturi vaše web stranice od velikog značaja. On mora biti nedvosmislen i jasno istaknut. Zato ovo meste nemojte prepuštati slučaju i testirajte rezultate pre nego što se odlučite za finalnu verziju.

pexelsnegativespace34577.jpg
Promo 

Napravite listu potencijalnih kupaca

Slanje ponuda i promocija putem imejla dokazano povećava prodaju. Verovali ili ne, mnoge velike kompanije, koje prave stotine hiljada prodaja, čak polovinu zaključuju zahvaljujući redovnom slanju promotivne elektronske pošte.

Zato je kreiranje liste s elektronskim adresama potencijalnih kupaca jedan od osnovnih zadataka svakog onlajn preduzetnika. Kako doći do njih je poseban predmet obrazovnih programa u domenu internet poslovanja.

pexelsandreapiacquadio3769747.jpg
Promo 

Iskoristite društvene mreže

Uloga društvenih mreža u elektronskoj trgovini raste iz dana u dan. Društvene mreže se prevashodno koriste za stvaranje i negovanje odnosa s klijentima, a one predstavljaju i kanal za pružanje informacija o proizvodima.

Čak i ako ih ne koristite za plaćeno oglašavanje i direktnu prodaju, društvene mreže indirektno pomažu građenju baze lojalnih potrošača i povećanju prodaje na duže staze.

Kreirajte blog

Najbolji a verovatno i najjeftiniji način da se pozicionirate kao ekspert i indirektno povećate prodaju jeste da pokrenete korporativni blog.

Objave na blogu moraju biti od koristi vašoj publici. One bi trebalo da budu isključivo usmerene na potrebe kupaca. Iskoristite blog da im pružite podršku, pomoć i savet i da ukažete na prednosti korišćenja vaših proizvoda.

pexelsandreapiacquadio919436.jpg
Promo 

Kako da počnete

Bilo da želite da pokrenete svoju prodavnicu ili da kao konsultant radite za druge, znanja i veštine potrebne za ekspertsko bavljenje onlajn prodajom možete steći već posle 12 meseci obuke pod vođstvom mentora. Ne trošite resurse na kratke kurseve, već odvojte jednu godinu da postanete pravi ekspert u ovoj oblasti.

Promo tekst