Većina marketinških kampanja tradicionalnih formata zahteva velika ulaganja. Zato se u poslednjih nekoliko godina kompanije u većini slučajeva okreću ka digitalnom oglašavanju i ulaganju u SEO optimizaciju, koji nisu toliko skupi, a takođe donose dobre rezultate.

Pored njih, postoje i brojne druge strategije koje sa malim ulaganjima mogu poboljšati efikasnost svake kompanije.

Predstavljamo vam 4 saveta koji će vam pomoći da izgradite brend vaše kompanije i postignete željene rezultate bez velikih izdataka.

womaningraysweatshirtsittingbesidewindow3759080-1.jpg
Promo 

Grupišite potrošače na jednom mestu

Napravite veliku mrežu svih koji su uključeni u vaše poslovanje, počevši od kupaca pa do svih ostalih klijenata i onih koji učestvuju u izgradnji vašeg brenda. Najbolji teren za takvu vrstu marketinške strategije je platforma LinkedIn, na kojoj možete promovisati sopstveni poslovni brend. Tako možete reklamirati svoju kompaniju širokom krugu korisnika i izgraditi pozitivno mišljenje o vašem poslovanju.

Izgradite partnerstva

Da li ste nekada čuli za izreku „Počešaću ti leđa, ako počešeš moja”? Ona na pravi način opisuje kako funkcionišu uspešna poslovna partnerstva. Izgradnjom dobrih partnerskih veza proširićete oblast vašeg reklamiranja. Oglašavanje preko klijenata koji se bave drugom vrstom posla može doneti dobre rezultate posebno manjim lokalnim kompanijama na čije poslovanje direktno utiče jedinstvo i podrška ljudi iz zajednice.

personwritingonanotebookbesidemacbook1766604-1.jpg
Promo 

Istraživanja su pokazala da ljudi veoma dobro reaguju na poruke koje dobijaju od nekoga kome već veruju. Upravo zbog toga reklamiranjem preko poslovnih partnera koji se bave drugom delatnošću proširićete broj vaših potencijalnih kupaca.

Vodite računa o kritikama

Aspekt kojem ljudi pridaju značaj po pitanju onoga što o vašoj kompaniji piše na Googleu jesu utisci koje su vaši potrošači ostavili. Negativni komentari na internetu mogu naneti veliku štetu vašoj kompaniji. Zato marketinški stručnjaci preporučuju da redovno ispitujete vaše kupce, osluškujete njihove kritike i trudite se da propuste na koje vam ukazuju otklonite.

Društvene mreže i njihov veliki uticaj doprineli su tome da je danas nemoguće sakriti određeni propust kompanije. Zato bi trebalo da učinite sve da problem što pre sanirate i potrošačima pokažete da vam je stalo do njihovog mišljenja.

pexelsphoto266176.jpg
Promo 

Pokrenite svoj blog

Jedna od marketinških taktika koja donosi odlične rezultate glasi „Pomozite ljudima pre nego što zatraže vašu pomoć”. Najbolji način da u tome uspete jeste pokretanje bloga na kome ćete nuditi korisne savete i sugestije koje se odnose na vaš posao. Tako ćete steći kredibilitet koji će vam kasnije pomoći da od publike sa bloga stvorite potrošače vaših usluga ili proizvoda.

pexelsthisisengineering3861952.jpg
Promo 

Pomenuti saveti pokrenuće vaše poslovanje, ali da biste kompaniju učinili veoma uspešnom potrebno je da u svoje oglašavanje uključite i složenije marketinške taktike. Poznavanjem svih marketinških trikova koji se koriste u internet marketingu kvalifikovaćete sebe kao stručnjaka koji uvek ima rešenje za dobru kampanju, a te veštine u današnjem poslovnom svetu lako ćete moći dobro da naplatite. Njima možete ovladati za manje od godine, tokom dva semestra intenzivne obuke bazirane na realnim projektima pod vođstvom mentora

(Promo - tekst / Foto: Promo)