IZBACITE IH! Ove 3 loše navike najviše nerviraju pratioce kompanijskih profila na društvenim mrežama
Društvene mreže su odavno neizostavni deo u svakodnevici miliona ljudi širom sveta. Njihova važna uloga u životu svih uticala je na brojne promene, a jedna od najkrupnijih je ona koja se tiče reklamiranja i komunikacije između kompanija i potrošača.
Velika konkurencija na društvenim mrežama svakodnevno tera marketinške stručnjake da osmišljavaju nove strategije kako bi u što boljem svetlu predstavili i sebe i svoje proizvode, odnosno usluge. Pored brojnih tehnika kojima možete oduševiti ljude na društvenim mrežama, podjednako je važno da znate i koji postupci ih nerviraju i udaljavaju od vaših marketinških ciljeva.
Prve treba da usvojite, a druge da izbacite iz svog repertoara. Za izbegavanje druge grupe postupaka, pratite sledeće savete.
1. Ne dosađujte mnoštvom objava
Istraživanja su pokazala da kompanije koje su preterano aktivne na društvenim mrežama u poređenju sa onima koje su umerene u sopstvenoj promociji ne ostvaruju toliko efikasne rezultate. Cilj svake objave na društvenim mrežama jeste da je vidi što više izabranih ljudi. Međutim, ako vaši pratioci i prijatelji svaki put kada otvore stranicu na Facebooku, Twitteru, ili na nekom drugom sajtu ove vrste, prvo ugledaju vašu poruku, vrlo brzo će vam okrenuti leđa.
Dosađivanje previše učestalim objavama, kao i preterivanje u deljenju sadržaja ne toleriše se čak ni u slučaju onih sa kojima se korisnici privatno poznaju, a posebno ne kompaniji koja nastoji da promoviše svoj brend.
2. Ne ignorišite tuđe objave
Kvalitetan sadržaj koji obavljujete na društvenim mrežama verovatno će postići željeni rezultat – angažovaće vaše pratioce i prijatelje na aktivnostima kao što su deljenje sadržaja, to jest šerovanje i iskazivanje naklonosti, dakle lajkovanje. S tim u vezi javlja se jedna od najvećih grešaka prilikom objavljivanja ovakvog sadržaja. U pitanju je ignorisanje tih aktivnosti. Ako pratiocima ne pokažete neku vrstu zahvalnosti tako što ćete uzvratiti lajkom ili komentarom, posle nekog vremena izgubićete njihovo poverenje.
3. Ne odugovlačite sa slanjem povratnih informacija i s podrškom
Danas gotovo da ne postoji marketinška kampanja koja može da uspe bez dodatne aktivnosti na društvenim mrežama. Društvene mreže moraju biti najbrži način za pratioce i potencijalne klijente da dobiju podršku ili odgovor na upit.
Administratori koji u kratkom vremenskom intervalu pruže odgovore na pitanja svojih korisnika proširiće grupu potencijalih potrošača i osigurati poverenje u brend.
Društvene mreže su sadašnjost i budućnost marketinga
Odgovarajuće angažovanje na društvenim mrežama svakoj kompaniji, ili organizaciji može doneti veliki profit. Međutim, s obzirom na to da ovakav vid promocije predstavlja jedan od najefikasnijih marketinških alata, taj posao se poverava isključivo obučenim stručnjacima koji su zaduženi za promociju preko društvenih mreža.
Sada ste naučili šta ne bi trebalo da radite. Ukoliko želite da naučite šta bi trebalo da radite, obučite se za menadžera društvenih medija tokom godinu dana intenzivnog treninga organizovanog kroz simulacije rešavanja realnih poslovnih zadataka.
Promo tekst
"UVEREN SAM DA ĆETE I UBUDUĆE USPEŠNO IZVRŠAVATI NAMENSKE ZADATKE" Predsednik Vučić čestitao Dan Ratnog vazduhoplovstva i protivvazduhoplovne odbrane