Velika popularnost digitalnog marketinga uticala je na to da menadžeri društvenih medija, poznati i kao community menadžeri, postanu traženi stučnjaci na tržištu rada. Sa razvojem društvenih mreža i pojavom novih kanala komunikacije, njihova uloga u kreiranju brenda određene kompanije i negovanju odnosa sa pratiocima drastično je porasla. Ovakav trend naterao je poslodavce da na ovim pozicijama angažuju isključivo obrazovane stručnjake, školovane za internet marketing.

Ukoliko uživate provodeći vreme na društvenim mrežama, posao menadžera kompanijske onlajn zajednice može biti dobar izbor za vas. Pratite nekoliko saveta u nastavku teksta uz pomoć kojih ćete dokazati svoju stručnost za ovaj posao.

slika03.jpg
Promo 

Izgradite prepoznatljiv stil

Profesionalno vođenje korporativnih naloga na društvenim mrežama od vas zahteva da pronađete stil kojim ćete se dosledno obraćati vašoj publici. Prva stvar koju treba da zapamtite jeste da kod posla menadžera za zajednice sa društvenih mreža nije bitno vaše mišljenje, već mišljenje kompanije koju reprezentujete. Kako biste brend vaše kompanije predstavili u što boljem svetlu potrebno je da pažljivo osluškujete vaše pratioce i ustanovite šta im se dopada a šta ne vole.

photoofwomanusinglaptop3194518.jpg
Promo 

Promovišite aktivne članove vaše zajednice

Istraživanja pokazuju da je na društvenim mrežama veoma neujednačen odnos aktivnih i neaktivnih korisnika. Čak 90% korisnika društvenih mreža spada u grupu onih koji samo posmatraju šta se dešava bez ikakvog učešća. Oni koji ponekad nešto objave ili se uključe u raspravu čine 10% od ukupnog broja posetilaca, dok aktivnih korisnika ima tek 1%.

To zapravo znači da je tih 1% korisnika vaša zlatna grupa koju bi trebalo da angažujete i o kojoj bi trebalo da brinete. Nagradite ih za njihov entuzijazam kako bi nastavili da vam nesvesno pomažu deljenjem i lajkovanjem sadržaja koji postavite.

pexelsphoto266176.jpg
Promo 

Ne dozvolite da vas pratioci izbace iz takta

Kada sve funkcioniše kako treba, posao community menadžera deluje veoma jednostavno. Međutim, kada se nezadovoljni korisnici žale na uslugu ili proizvode vaše kompanije, važno je da ostanete smireni i ne ulazite u raspravu sa njima.

Ljutiti potrošači u većini slučajeva za kompanijske greške okriviće prvu osobu koja im je dostupna, a to su uglavnom community menadžeri. Baš je iz tog razloga veoma važno da pokušate da ih smirite i nikako ne dozvolite sebi da vas izbace iz takta i nateraju da uradite nešto što će naneti još veću štetu kompaniji.

adviceadviseadvisor7097.jpg
Promo 

Kako do karijere community managera?

Pridržavanje pomenutih saveta pomoći će vam da budete uspešan community menadžer, ali oni nisu dovoljni da krenete u ovaj uzbudljiv svet. Kako biste uopšte došli u priliku da se zaposlite na ovoj poziciji potrebno je da usvojite konkretne tehnike i veštine za vođenje profila na društvenim mrežama. Znanja koja će vam omogućiti bavljenje ovim poslom možete steći već nakon godinu dana školovanja na kursu optimizovanom za karijeru u svetu društvenih mreža.

adviceadviseadvisor7096.jpg
Promo 

Promo tekst