NEMA LOŠEG KOMENTARA: Evo kako komentari na društvenim mrežama pomažu biznisima
Održavanje kontakta sa potrošačima i dobijanje dragocenih povratnih informacija o proizvodima, uslugama i celokupnom poslovanju postala je uobičajena poslovna namena upotrebe društvenih mreža.
Tako su komentari na društvenim mrežama danas od ključnog značaja za svaki biznis koji želi da zadrži kontrolu nad svojom reputacijom. Mogućnost deljenja mišljenja na internetu stvorila je novi oblik marketinga, koji je premostio jaz između reklame od usta do usta i viralnih sadržaja na internetu.
Ukoliko imate sopstveni biznis, ili tek planirate da ga pokrenete, održavanje komunikacije sa potrošačima putem društvenih mreža doneće vam mnoge prednosti i pogodnosti. Slede 4 razloga zbog kojih će ovakav diskretni način promocije doprineti vašem poslovanju i napretku kompanije.
1. Povećanje svesti o brendu i veća prodaja
Digitalna kritika za kompanije ima veliki značaj, jer povećava svest o brendu, a i doprinosi ukupnom povećanju profita. Potrošači od trećih lica dobijaju važne informacije, koje im pomažu da se odluče za njihov proizvod.
Budući da se potrošači u većini slučajeva odlučuju za onaj proizvod ili uslugu koje su prethodno pozitivno ocenili drugi korisnici na internetu, ovakav indirektni način promocije donosi odlične rezultate kompanijama. Drugim rečima, kao vlasnik biznisa trebalo bi da inspirišete korisnike da podele svoje mišljenje i povećate dostupnost proizvoda i usluga reklamnim uzorcima ili probnim periodima korišćenja.
2. Bolje razumevanje potrošačkih potreba
Mišljenje korisnika na internetu pomaže kompanijama da steknu uvid u to da li bi i u čemu trebalo da poboljšaju svoj servis. Na taj način kompanije koje pažljivo slušaju svoje pratioce efikasno rešavaju njihove probleme i tako kod korisnika stvaraju pozitivan utisak o tome da su neko ko ih sluša, a i ko će u budućnosti doprineti boljem poslovanju.
3. Komentari korisnika povećavaju posetu na sajtu
Mišljenje i komentari na društvenim mrežama o određenom brendu ne samo da stvaraju bolje odnose između potrošača i kompanije, već i povećavaju posetu na zvaničnom web sajtu.
Mnoge kompanije koje su stvorile jaku zajednicu pratilaca na internetu i dozvolile svojim potrošačima da javno pokažu mišljenje o njihovom poslovanju ostvarile su veliki uspeh na tržištu. Potrošači vole kada se njihov glas čuje i ceni. Upravo se zbog toga često vraćaju određenom brendu. Na taj način kompanija povećava broj poseta i dobija povratne informacije o svojim proizvodima, a potrošači mogu da kažu ono što misle.
4. Čak i negativan komentar može doneti korist
Aktivni korisnici koji komentarišu brendove na društvenim mrežama često nisu ni svesni toga da tako pružaju kompanijama besplatnu reklamu. Ali šta se dešava kada je komentar korisnika negativan? Čak i u takvim situacijama aktivni potrošači mogu određenoj kompaniji doneti posrednu korist. Jer ukoliko je proizvod dobar, nakon ostavljenog komentara, ostali zadovoljni potrošači će se automatski uključiti u raspravu. S druge strane, ne samo što će na ovaj način dobiti povratne informacije, već se lako može desiti da korisnici koji ostavljaju pozitivne komentare postanu privrženiji brendu.
Oglašavanje na internetu odavno je postalo neizostavni deo svakog marketinškog napora. Stručnjaci koji se bave online marketingom sve su traženiji, a uz to su i odlično plaćeni za ovaj posao. Da biste postali ekspert u ovoj oblasti, potrebno je da prethodno steknete znanja bazirana na rešavanju realnih poslovnih problema. Korisne veštine i sertifikat za karijeru u digitalnom marketingu možete steći posle samo godinu dana školovanja.
"MI NEĆEMO KAO AMERIKANCI DA UPADAMO NA UNIVERZITETE!" Vučić: Jedino mi je žao studenata koji žele da uče! (VIDEO)