Važnost jasnoće i konciznosti poruka za celokupni uspeh marketinga poznata je stvar Pravilno definisanje ciljne grupe, razumevanje njenih problema i pravilno prenete vrednosti – sve su to elementi dobre prodajne poruke.

U prethodno objavljenom tekstu smo predstavili ta osnovna pravila pisanja marketinških poruka. Ovde ćemo dati primere dobre prakse. U nastavku pročitajte poruke tri različita brenda koji svojim klijentima efektno prenose i svoje vrednosti i dobiti od korišćenja njihovih proizvoda.

Zoom

Zum (Zoom) je od pandemije postao globalni trend i za mnoge osnovni kanal komunikacije sa svetom. Reč je o virtuelnom alatu koji vam omogućava da održavate sastanke i imate video-pozive sa velikim brojem učesnika.

U tom svetlu, ključna poruka koju ovaj brend želi da pošalje jeste da je iskustvo korišćenja ovog alata intenzivno i poput pravog života: „Sastanite se na Zumu: Tržište za sveobuhvatna iskustva”.

clearglassperfumebottleonbrownsurface1557980.jpg
Foto: Promo

Nike

Čuveni sportski brend okuplja i slavi sportiste širom sveta, pružajući im podršku kroz vrhunsku sportsku opremu i iskustvo koje im pomaže da pobede. Oni žele da svojim klijentima kažu da ne prave diskriminaciju između hobista i profesionalaca, iskusnih i početnika..Zato je ključna poruka ovog brenda: „Tamo gde svi sportisti pripadaju”.

pexelsphoto250356.jpg
Foto: Promo

Plazma

Omiljeni slatkiš svih generacija, užina koju lekari odobravaju i za bebe, namirnica koju nosimo na putovanja i jedan od proizvoda koji svi bar nekad tokom života imaju uz sebe. Mnogi ne mogu odoleti plazmi, a za druge je ona neizostavni deo ishrane. Zato je ključna poruka tvoraca slogana za plazmu: „Sve što ti treba.”

brownstarbuckspaperongraywoodensurface1435750.jpg
Foto: Promo


Ovo su samo neki od primera dobrih marketinških praksi. Mnoge poruke i ne primećujemo, ali one ostaju sa nama i možemo ih se setiti u svakom trenutku. Upravo su te poruke uspešne i iz njih se može mnogo toga naučiti o marketinškom zanatu. Savet za sve buduće zaposlene u marketingu glasi da obrate pažnju i pokušaju da dekodiraju svaku dobru poruku koje se sete. Neka utvrde kome se poruka obraća i šta se njom prenosi. Ako želite da ovladate tajnama tekstopisanja u marketinške svrhe, obuka za kopirajtera je pravi način da kroičite u svet marketinga.

Promo tekst