Web sajt i blog mogu biti veoma korisni alati u promociji i prodaji proizvoda ili usluga ako uz njih postoji i kvalitetno osmišljena marketinška online strategija koja će posetiocima približiti taj sajt ili blog. Isto važi za oglašavanje na društvenim mrežama i za marketinške mejlove.

Sve su ovo poznati alati za privlačenje posetilaca, međutim bez SEO optimizacije sadržaja svaka web stranica je osuđena na propast.

Predstavljamo vam 4 razloga zbog kojih se ne može bez SEO optimizacije.

pexelsgeorgemorina4960625.jpg
Foto: Promo

SEO je investicija, a ne trošak

Iako mnogi vlasnici web stranica SEO posmatraju kao dodatni trošak, ulaganje u optimizaciju zapravo je investicija koja se veoma isplati. Uz kvalitetnu optimizaciju sadržaja određene web stranice, moguće je poboljšati njen rejting tako da postane vidljiva već na prvoj strani u rezultatima pretrage na internet pretraživačima. Ovako rangirana web stranica privući će znatno veći broj posetilaca na sajt i, u zavisnosti od tipa biznisa, vlasniku doneti veći profit, što će automatski opravdati celokupno ulaganje.

Bez SEO strategije nema uspeha

SEO je ključni deo svake digitalne marketinške strategije. Oglašavanje na društvenim mrežama, brendiranje i druge tehnike koje se koriste kao korisni alati na internetu ne mogu da ostvare najbolje rezultate ukoliko SEO optimizacija izostane. Upravo zbog toga jedna od najvećih grešaka kada se govori o SEO strategijama jeste odvajanje optimizacije sajta od ostalih online marketinških alata.

pexelsgeorgemorina4960420.jpg
Foto: Promo

SEO je šlag na torti svakog web sajta

Poslednje što žele da čuju ljudi koji potroše veliku svotu novca na pokretanje web sajta jeste da njihovim ulaganjima nije kraj, već da moraju još investirati i u SEO. Neupućeni vlasnici sajtova često odustaju od optimizacije misleći da će dobar dizajn sam uraditi posao. Međutim, istina je da su ulaganja u odlično dizajnirani sajt sa zadovoljavajućim domenom samo propala investicija koja ne može da uspe bez završnog udarca – SEO optimizacije.

Ovo je najisplativiji vid marketinga

SEO optimizacija je jedan od najisplativjih oblika online marketinga. Za razliku od web dizajna ili ostalih neophodnih ulaganja u sajt, SEO je jedini alat koji će vam sigurno doneti rezultate, i to za najmanje novca. Prilikom kreiranja sajta za dobar dizajn moraćete da izdvojite novac bez obzira na to da li će kasnije neko posećivati taj sajt. Kod SEO optimizacije je potpuno drugačija situacija, sve što ste uložili odraziće se na broj posetilaca, koji će konstantno rasti u analitici Gugla.

pexelsgeorgemorina4960628.jpg
Foto: Promo

Svi ovi razlozi i rezultati koje donosi SEO strategija uticali su na sve veću tražnju za obrazovanim stručnjacima koji se bave optimizacijom sadržaja na web stranici. S obzirom na to da uticaj SEO optimizacije postaje evidentan i optimizacija web sajtova za pretraživače postaje deo strategije preduzeća svih veličina, tražnja za školovanim kadrom koji poseduje znanje i veštine za bavljenje ovim poslom na tržištu raste iz dana u dan. Sertifikovana obuka za digitalni marketing sa akcentom na SEO pravi je izbor za sve koji žele da za kratko vreme sebi podignu cenu na tržištu rada.

Promo tekst