VOĐENJE KOMPANIJSKOG MARKETINGA: Koje veštine morate razviti da biste postali menadžer u marketingu u digitalnoj eri
Moderne tehnologije promenile su marketing u tolikoj meri da se zadaci današnjih marketinških menadžera gotovo potpuno razlikuju od zaduženja koja su imali pre manje od dve decenije. Današnji menadžeri moraju da prate tehnološki napredak, da budu u toku sa razvojem društvenih mreža i bave se analizom promena potrošačkih navika na internetu pomoću digitalnih alata.
Danas ne postoji velika kompanija koja bez jasno osmišljene marketinške kampanje može da ostvari profit, što je osnovni razlog zbog koga na tržištu vlada velika tražnja za obrazovanim stručnjacima iz ove oblasti. Kakve osobine i veštine kao budući menadžer u marketingu morate razviti? Da biste postali jedan od njih, vi morate...
...Da razumete potrošače i njima prilagodite strategiju digitalnog marketinga
Analiza podataka o potrošačima do koje dođete putem interneta pružiće vam korisne informacije o njihovim navikama i efikasnosti različitih marketinških pristupa vašoj ciljnoj grupi. Kroz analizu podataka, marketinški menadžeri dolaze do odgovora na razna pitanja. Gde je vaša ciljna grupa i kako joj prići? Da li je pravi kanal Facebook, oglasi na Googleu ili neka druga kombinacija? Nakon temeljnog istraživanja, oni su u stanju da osmisle i implementiraju marketinšku strategiju koja bi trebalo da donese projektovane rezultate.
...Da rešavanju problema pristupate kritički
Kritičko mišljenje i analitički pristup poslovnim situacijama, izjavama i rezultatima kampanja, kao i sposobnost utvrđivanja njihove validnosti jesu osnovne karakteristike uspešnog marketinškog menadžera. Dobar rukovodliac uvek za svaki rezultat sebi postavlja dodatno pitanje „zašto", i ne zadovoljava se prvim odgovorom. Razvijanjem ovih veština kroz obrazovanje bićete spremni da svojim nadređenima ponudite kreativne ideje za rešavanje bitnih problema.
...Da pratite tehnološke inovacije
S obzirom na to da tehnologija nastavlja brzo da napreduje i ima veliki uticaj na istraživanje tržišta, pristupu klijentima i sveukupnu efikasnost marketinga, praćenje tehnoloških trendova postalo je obaveza svakog menadžera. Potencijalne kupce vaših usluga ili proizvoda moguće je angažovati na više načina, a stalno se pojavljuju novi. Svaka nova društvena mreža je potencijalni kanal komunikacije koji konkurencija koristi. Zato marketinški menadžer mora da uvek bude u toku sa svim najnovijim dešavanjima u digitalnom svetu. Marketinški pristupi nastaviće da se menjaju u budućnosti istim tempom kojim se razvija moderna tehnologija, pa će menadžeri uvek morati da prate tehnološke inovacije.
Kako da postanete marketinški menadžer?
Da biste postali marketinški menadžer, potrebno je da, pored navedenih osobina, posedujete i sistematizovana korisna znanja, koja će vam omogućiti da ispunite zacrtani cilj i ostvarite uspešnu karijeru. Školovanjem po odgovarajućem programu za marketinške menadžere znanja možete steći već posle godinu dana. Potreban vam je program na kome ćete sve navedene osobine negovati kroz rad na realnim projektima. Nakon što dobijete sertifikat, bićete spremni da konkurišete za dobro plaćen posao i započnete svoju karijeru marketinškog menadžera.
Promo tekst
"MI NEĆEMO KAO AMERIKANCI DA UPADAMO NA UNIVERZITETE!" Vučić: Jedino mi je žao studenata koji žele da uče! (VIDEO)