PROVERENA FORMULA: Ove 4 marketinške strategije donose rezultate bez velikih ulaganja
Većina marketinških kampanja tradicionalnog tipa zahteva velika ulaganja, zbog čega se u poslednjoj deceniji kompanije u većini slučajeva okreću digitalnom oglašavanju i ulaganju u SEO optimizaciju, koji nisu preskupi, a donose dobre rezultate. Postoje i brojne druge strategije, koje sa malim ulaganjima mogu poboljšati efikasnost svake kompanije. Ovom prilikom nudimo 4 saveta koji će vam pomoći da izgradite brend vaše kompanije i postignete željene rezultate bez velikih izdataka.
1. Grupišite potrošače na jednom mestu
Napravite veliku mrežu svih koji su uključeni u vaše poslovanje, počev od kupaca, preko ostalih klijenata, sve do partnera i svih ostalih koji učestvuju u izgradnji vašeg brenda. Najbolji teren za takvu vrstu marketinške strategije jesu platforme poput LinkedIna, na kojoj možete promovisati sopstveni poslovni brend.
2. Izgradite partnerstva
Izreke „pomozi mi, pomoći ću ti“, ili „ja tebi – ti meni“ na pravi način opisuju kako funkcionišu uspešna poslovna partnerstva. Izgradnjom partnerskih veza proširićete oblast sopstvene promocije bez ulaganja. Oglašavanje preko klijenata koji se bave drugom vrstom posla može doneti dobre rezultate posebno manjim lokalnim kompanijama, na čije poslovanje direktno utiče jedinstvo i podrška ljudi iz zajednice.
Istraživanja su pokazala da ljudi veoma dobro reaguju na poruke koje dobijaju od nekoga kome već veruju. Upravo zbog toga reklamiranjem preko poslovnih partnera koji se bave drugom delatnošću proširićete broj potencijalnih kupaca.
3. Vodite računa o kritikama
Jedino čemu potencijalni klijenti pridaju više značaja od onoga što o vašoj kompaniji piše na vašoj web stranici jesu utisci koje su vaši potrošači ostavili. Negativni komentari na internetu mogu naneti veliku štetu vašoj kompaniji. Zato marketinški stručnjaci preporučuju da redovno ispitujete vaše kupce, uvažite njihove kritike i potrudite se da otklonite sve ono čime nisu zadovoljni.
Društvene mreže i njihov veliki uticaj doprineli su tome da je danas nemoguće sakriti određeni propust kompanije, zato bi trebalo da učinite sve da problem što pre sanirate i potrošačima pokažete da vam je stalo do njihovog mišljenja.
4. Pokrenite svoj blog
Jedna od marketinških taktika koja donosi odlične rezultate glasi: „Pomozite ljudima pre nego što zatraže vašu pomoć”. Dobar način da u tome uspete jeste pokretanje bloga na kome ćete nuditi korisne savete i sugestije koje se odnose na oblast vašeg delovanja. Tako ćete steći kredibilitet koji će vam kasnije pomoći da od publike sa bloga stvorite potrošače vaših usluga ili proizvoda.
Pomenuti saveti pokrenuće vaše poslovanje, ali da biste kompaniju učinili veoma uspešnom, potrebno je da u svoje oglašavanje uključite i složenije marketinške taktike. Poznavanjem marketinških trikova kvalifikovaćete sebe kao stručnjaka koji uvek ima rešenje za dobru kampanju, a te veštine ćete u današnjem poslovnom svetu velike konkurencije, gde se svako bori za dobar marketing, moći na naplatite. Jednogodišnja obuka za menadžera kompanijskog marketinga najbrži je način da dođete do znanja i sertifikata koji garantuje vašu stručnost.
Promo tekst
"S PREDSTAVNICIMA KOMPANIJE ZIĐIN O DALJOJ SARADNJI" Vučić posle sastanka: Posebno smo se osvrnuli na ekonomski značaj projekata i otvaranje novih radnih mesta