Gotovo da nema osobe koja napusti web sajt koji je posetila bez nekog utiska. Vaš web sajt je vaša lična karta, a prvi utisak koji posetioci steknu o vašoj kompaniji odrediće da li će nastaviti da sarađuju sa vama ili će potražiti drugu kompaniju. Zato je potrebno da ih kroz to prvo iskustvo na vašem web sajtu inspirišete da ponudu ne gledaju kod konkurencije.

Ako ste novi na tržištu i tek testirate ili razvijate vaš web sajt, pokušajte da izbegnete ovih 5 problema.

1. Napadan sadržaj

Veliki broj funkcija i agresivni hvalospevi sročeni samom sebi u čast neće ubediti posetioce da kupe nešto od vas. Uredno složene informacije, odmeren ton i sadržaj fokusiran na korisnike ključni su za uspeh. Posetioci sajta žele da odmah saznaju šta mogu videti na web stranici na kojoj se nalaze. Zato uvek pišite sa stanovišta posetioca, a sebe gurnite u drugi plan i pojednostavite komunikaciju.

adultblondbusiness1493373.jpg
Foto: Promo

2. Preterano brendiranje

Mnoga mala preduzeća pokušavaju da pokažu da su sjajni u svemu, pa pišu: „Mi smo najbolji, mi smo najjeftiniji, mi smo najinovativniji..." i tome slično. Ova vrsta poruka posetioce navodi da misle kako su takve firme osrednje u svemu čime se bave. Uspešni brendovi se trude da budu prepoznatljivi po jednoj stvari koju ističu. Razmislite o kompaniji Epl. Ova kompanija radi mnogo stvari, ali većinu ljudi privlače njihovi proizvodi zbog vrhunskog dizajna. Šta je to po čemu se vaša kompanija znatno razlikuje od ostalih? To je vaš brend.

adultanalysischart1516704.jpg
Foto: Promo

3. Nevidljiv portfolio

Kao ni web sajt na kome je sve u superlativu, tako ni onaj koji govori uopšteno neće ubediti posetioce da im možete isporučiti nešto vredno. Da biste izgradili kredibilitet i pružili posetiocima uvid u to kako ostvarujete dobre rezultate, pokažite detaljne studije slučajeva, portfolio sa kratkim informacijama i slikama uspešnih projekata. Demonstrirajte podacima kako ste pomogli korisnicima da uštede novac, poboljšaju određeni segment života ili slično, jer to znači da su vaši proizvodi i usluge vredni njihove pažnje.

desklaptopmacbookproworking69432.jpg
Foto: Promo

4. Nedostak dokaza kredibiliteta

Danas su potrošači veoma skeptični, vrlo često s dobrim razlogom. Da biste prevazišli taj skepticizam, morate u svoj sadržaj uključiti elemente kredibilnosti. Ovo je naročito važno ako ste novi na tržištu. Iako vaš rad i ostvareni rezultati o kojima smo govorili u prethodnom koraku mogu biti ubedljivi, mnogi korisnici će tražiti potvrdu od brendova, firmi ili onih koje poznaju. Zato možete koristiti i izjave postojećih kupaca, uticajnih ličnosti, influensera, dobro poznate akreditacije, preporuke iz medija, recenzije i slično. Takođe možete da iskoristite dopadljivu statistiku o broju vaših kupaca, obimu prodaje i slične relevantne podatke koji pokazuju kako vaša kompanija raste.

computerkeyboardlaptopscreen109371.jpg
Foto: Promo

Ako pokrećete biznis ili želite da se bavite komunikacijom na internettu, jednogodišnja obuka za digitalni marketing će vas osposobiti da za sebe i druge kreirate profesionalan sadržaj koji će zadovoljiti ukus publike.

Promo tekst