Dizajneri traže inspiraciju svuda oko sebe. Neki od njih će zavirivati u portfolija svojih kolega, neki će listati izvore i sajtove na kojima se kreću ostali dizajneri i gde ostavljaju svoje kreativne tragove koje mogu da slede, a neki će potražiti pomoć u literaturi.

Šta god da je vaš omiljeni način, važno je da pratite relevantne izvore koji će vam dati, ne samo inspiraciju, već i jasno usmerenje kako da pratite aktuelne trendove u svom dizajnu.

To, naravno, ne znači da se uvek slepo morate držati trendova, već da je neophodno da znate šta je to što trenutno najviše privlači pažnju ciljne grupe i kako da to iskoristite. Evo stilova koji su aktuelni ove godine. Ako ih budete koristili, sigurno nećete pogrešiti.

nedelja.jpg
Promo 

Neuromorfizam

Donedavno je takozvani „flat”, ravan dizajn bio svuda oko nas. Moderne platforme poput Instagrama utkale su taj trend u naše živote i učinile da se naviknemo na dve dimenzije aplikacija koje koristimo.

Međutim, sve češće u poslednje vreme se javljaju novi proizvodi koji se vode drugačijim principima. Jedna od novih tendencija jeste i neuromorfizam. U pitanju je stil koji unosi i trodimenzionalnost u oblike. On uključuje senke i nijanse u određenim segmentima. Tako se dešava da nam dugmići sada izgledaju gotovo opipljivo i da sva vizuelna rešenja koja gledamo imaju određenu dubinu, kao u realnosti.

fotolia-135415718-subscription-monthly-m.jpg
Promo 

Kontrasti i jarke boje

Vreme pastela polako ostaje iza nas. Sve češće viđamo dizajn koji naglašava jarke boje, ističe kontraste i ostavlja utisak potpuno novog stila koji privlači pažnju i budi bolje raspoloženje.

Brendovi se moraju odvažiti da isprobaju ovakvu estetiku, jer ljude počinje da odbija jednostavnost i izbledele nijanse koje su donedavno dominirale vizuelnim rešenjima. Estetika postaje hrabrija, pa samim tim moraju takvi biti i dizajneri.

dollarphotoclub-73824097.jpg
Promo 

Nekonvencionalnost

U skladu sa pobunjenošću boja idu i fontovi i uopšte tipografija koja se koristi u vizualizaciji. Drugim rečima, sve ono što do sada zvanično niste smeli da radite, sada ste ohrabreni da pokušate i da isprobate na svojim brendovima.

Ne postoji neko generalno pravilo nekonvencionalnosti, i u tome zapravo i jeste suština. Ono što je opšta vodilja jeste: što pogrešnije izgleda, veća je verovatnoća da je zapravo ispravno.

fotolia-115007912-subscription-monthly-m.jpg
Promo 

Organski osećaj

Briga o ekologiji je konačno došla do nivoa da ostavlja utisak da je pozitivna promena moguća. Zato se ona odražava i na dizajn i sve više se primećuju boje i stilovi koji imaju takozvani organski efekat.

Boje zemlje, blagi zeleni tonovi i boje mleka jesu nešto što sve češće možemo videti kako u enterijeru, tako i na vizuelnim rešenjima koja se rade za različite brendove.

2105.jpg
Promo 

Maksimalizam

Poklonici minimalizma ne bi trebalo da brinu, jer ovaj stil nikada neće izaći iz mode. Međutim, maksimalizam kao direktna suprotnost takođe može ostaviti jak pečat i utisak na posmatrače.

Ovaj pravac se može definisati kao sudar boja, fontova i stilova koji imaju za cilj da kreiraju potpuno nov vizuelni pravac koji može da donese promene u identitetu brenda.

Kolaži

Kreativni kolaži će verovatno zauvek biti u trendu, samo morate biti vrlo oprezni kada birate šta kombinujete sa čime, koje boje sklapate i kojim je principom sve to povezano. Slojevi će vam pomoći da stvorite dubinu, a nemojte se plašiti ni da preklapate elemente i koristite ih u kombinaciji u jednom istom prostoru, kako biste stvorili sasvim novi smisao.

copy-of-dollarphotoclub-63069925.jpg
Promo 

Ilustracija

Zaboravite na ilustracije i ikonice koje preuzimate sa interneta. Vreme je da iskoristite sav svoj talenat i da svetu pokažete svoje dizajnerske veštine. Ilustracija koja je namenjena konkretnom projektu, zadatku ili brendu postaje sve cenjenija.

Na vama je da izaberete platno, a važno je samo da u krajnjem rešenju bude definisan iskorak i upečatljivost vizuelnog identiteta brenda.

Naučite kako

Svaki od ovih stilova uključuje odvojene dizajnerske veštine, a čak ni najveći stručnjaci ovog posla ne bi uspeli sve to da nauče za samo nekoliko meseci. Poznavanje svih alata, tehnika, taktika i posedovanje veština za upravljanje sopstvenim talentom nije nešto što može svako i zahteva vreme i odricanje. Zato posvetite usavršavanju bar godinu dana kako biste dobili upravo ono što ste želeli.

Upišite sertifikovanu obuku za grafički dizajn i napravite ključni iskorak ka poslu iz svojih snova.

Promo tekst