Koliko su društveni mediji vredni za kompanije ne treba posebno isticati. Na pitanje koji su najbolji načini korišćenja društvenih medija za angažovanje klijenata i povećanje njihove lojalnosti brendu, prenosimo odgovore uspešnih preduzetnika.

pexelsphoto199497.jpg
Promo 

Pružite vrednost klijentima

Društvene medije ćete najbolje iskoristiti tako što ćete korisnicima obezbediti vrednost. To možete uraditi na više načina: deljenjem saveta, vesti, informacija, kao i podučavanjem. Ovako ne samo što se pozicionirate kao ekspert za određenu temu, već nesebično pokušavate da pomognete ljudima. Vaša poruka i stručnost će dobiti veću vidljivost kada ljudi počnu da i sami dele savete koje ste vi nudili.

Skot Livaj, direktor agencije za digitalni marketing Fuel Online i autor

handswomanlaptopnotebook.jpg
Promo 

Promovišite aktivne članove zajednice

Ljudi vole da se o njima govori. Samim tim, možete da s vašom publikom delite inspirativne priče o nekima od njih samih u kombinaciji sa sadržajem koji se tiče tema koje sve interesuju. Zato istaknite i tagujte najaktivnije članove vaše zajednice. Kada ostatak vaše publike vidi humanost i autentičnost koju kao brend ispoljavate, oni će biti angažovaniji.

Džastin Ferman, osnivač magazina Conscious Lifestyle

appsblurbuttoncloseup267350-1.jpg
Promo 

Budite autentični

Autentičnost uvek daje rezultate. Savremena publika će lako osetiti kada im nešto prodajete. Društveni mediji su i postali popularni jer su platforme za druženje, a ne za prodaju. Ako ne umete da komunicirate na način na koji to vaša publika radi, bićete ignorisani. A ako u tome uspete, povećaćete angažman publike.

Kodi Sančez, novinar koji je postao investitor

androidphoneappblurbusiness389734.jpg
Promo 

Uvek odgovorite na upite korisnika

Komuniciranje sa svim pratiocima na društvenim medijima može biti izazovno. Ipak, ukoliko se trudite da na vreme odgovorite na njihove komentare i pitanja, povećaćete njihov angažman i lojalnost vašem brendu.

Kristin Marke, osnivač PR agencije Creative Development Agency

appleapplicationsappscellphone607812.jpg
Promo 

Pozovite korisnike da kreiraju sadržaj koji ćete koristiti

Umesto da pravim nov sadržaj, na svojim kanalima sadržaj kreiram od onoga što dobijam od svojih pratilaca. Oni imaju dobru ideju o tome šta bi drugi voleli da vide. Zato im tražim da mi pošalju materijal koji bi mogao da interesuje ostale. Zajedno gradimo sve brojniju publiku, koja uživa u čitanju i u interakciji sa sadržajem.

Sveta Patel, ekspert za marketing.

Značaj društvenih mreža u sferi biznisa raste. Ako se vaši postovi na Fejsbuku, Instagramu i ostalim platformama dele i mislite da imate dara za komunikaciju, razmotrite karijeru menadžera društvenih medija. Ako ste kreativni i komunikativni i dobro razumete specifičnosti društvenih mreža, sertifikovana obuka za vođenje korporativnih profila na društvenim mrežama u trajanju od godinu dana može biti prečica do pravog posla za vaš senzibilitet.

Promo