Ako se bavite prodajom bilo kog proizvoda ili usluge, morate imati definisan predlog vrednosti. Predlog vrednosti je opis onoga što vas čini drugačijim u odnosu na konkurenciju. U pitanju je upravo onaj element koji će privući vašu ciljnu grupu i izdvojiti vas od vaših tržišnih konkurenata. U jednom od narednih tekstova ćemo opisati elemente predloga vrednosti, a ovde prenosimo dva ključna predmeta istraživanja koji će vas dovesti do prave definicije.

menswearingblacksuitjacketandpants937481.jpg
Promo 

1. Profil klijenata

Najpre definišite ko su vaši idealni kupci. Razmislite dobro o tome šta je to što oni žele da postignu, a u čemu im možete pomoći. Oni imaju određeni cilj. Kako biste pronašli zajedničku crtu, pokušajte da ukrstite svest o tome sa vašim procesima. Definisanje njihovog cilja je samo prvi korak u formulisanju predloga vrednosti. Odmah potom morate odrediti koja očekivanja vaši idealni klijenti imaju od proizvoda koji budu kupili. Zato morate odrediti njihove bolne tačke sa kojima se svakodnevno bore.

womanwearingblueshawllapelsuitjacket1036622.jpg
Promo 

Kada definišete koje izazove rešavate svojim kupcima, biće vam daleko lakše da formirate i opis svoje vrednosti.

2. Mapa vrednosti

Na osnovu jasno kreiranog profila klijenta, u sledećem koraku morate generisati takozvanu mapu vrednosti, koja mora da pokrije nekoliko segmenata. Pre svega, razmislite šta klijenti dobijaju prilikom korišćenja vašeg proizvoda. Koji je to boljitak koji im vi nudite? Uz ovu stavku, neophodno je da znate i šta im trenutno olakšava situaciju i da napravite distinkciju između dodatne vrednosti koju dobijaju i konkretnog rešenja problema. Tu na scenu stupa vaš proizvod, koji se mora spomenuti u celoj priči o dobrobitima koje im se serviraju.

businessmanmandeskworking90333.jpg
Promo 

Opis predloga vrednosti je važan element za vašu poslovnu priču. Ako želite da steknete klijente, morate im objasniti zašto ste baš vi pravi izbor u moru opcija. Da biste u ovome uspeli na najbolji način, potrebno je temeljno znanje i jasna struktura prodajnog procesa. To znanje se ne može usvojiti preko noći. Stoga upišite jednogodišnju sertifikovanu obuku za menadžment u prodaji i postanite profesionalac u građenju biznisa.

Promo tekst