PROFIL NA FEJSBUKU KOJI PRODAJE: Evo kako da u 5 koraka napišete savršenu biografiju na Fejsbuku
U prethodno objavljenom tekstu objasnili smo zašto je biografija na stranici na Fejsbuku važna za svaki biznis. Ovde ćemo objasniti kako možete da je kreirate na pravi način. U nastavku pronađite savete Ane Goter s bloga Snappa.
1. Popunite sekciju „O nama" najvažnijim informacijama
Počnite od osnovnih informacija. Vašim posetiocima je važno da znaju vaše radne sate, vašu lokaciju, telefon i osnovne podatke o onome što radite. Najlakše je da počnete sa najjednostavnijim činjenicama i svoj profil gradite odatle.
Za početak, na sekciji „About" popunite sva relevantna polja. To su ime brenda, kategorija biznisa, godina osnivanja, polise privatnosti, kao i opisna sekcija „About". Uključite sve važne podatke, ali se fokusirajte na ono što je relevantno za vaše klijente. Ana Goter kaže da, primera radi, iako daje mogućnost poziva (za zakazane sastanke), ona ne ostavlja svoj broj telefona na stranici.
Opisna sekcija „O" (engleski, „About") je veoma bitna. Tu na raspolaganju imate samo 225 karaktera. Ovo je mesto da pokažete šta vas čini drugačijim.
2. Naglasite svoju jedinstvenu prodajnu poziciju u vašoj misiji
Vaša jedinstvena prodajna pozicija (skraćeno engleski USP) je ono što vas čini drugačijim i dragocenim za vašu ciljanu publiku. To je onaj element koji će učiniti da izaberu vas umesto konkurencije. Morate naglasiti ovu tačku u sekcijama „O", misiji i u „Opisu" (engleski „description").
Može delovati zbunjujuće kada u okviru biografije („Bio") postoje tri podsekcije. Kako im pristupiti? Sekcija „O" najbolje funkcioniše kao slogan koji formuliše ponudu na način potreban za brendiranje. Misija je rečenica koja definiše šta želite postići sa svojim brendom. U „Opisu" možete dodati još nekoliko rečenica da detaljnije objasnite šta nudite, sročenih tako da objasnite sistem prodaje.
3. Optimizujte sadržaj za SEO
SEO je set tehnika koje vašu stranicu bolje pozicioniraju na platformi i pretraživačima. Vaša biografija daje mogućnosti optimizacije, jer korisnici koriste Fejsbuk kao Gugl, da pronađu nove biznise.
Kako da iskoristite ovu činjenicu? Stavite se u njihovu poziciju. Šta biste tražili? Ana Goter daje primer sladoledžinice.
Primera radi, koristite reči sladoled, prodavnica sladoleda, autentični đelato, đelaterija i slično. Dodajte reči koje definišu vaš biznis i lokaciju u sekcijama opis i „O", gde god je moguće.
4. Dodajte priču o brendu
Iako je često zanemarena, sekcija „Priča" (story) je od ključne važnosti. Kada gledaju, korisnici vole da vide dobru priču. Jer bez obzira na to koliko je dobro opisana jedinstvena prodajna pozicija, ona se ne može videti bez dubljeg ulaska u profil. Informacije na stranici su ograničene na adresu, telefon i cenovni opseg. Ako dodate sekciju „Naša priča", promenićete utisak, jer će se ovaj element pojaviti zdesna i dati vam prostor za kreativnost. Tako u okviru ove sekcije možete preneti svoju jedinstvenu prodajnu poziciju i zanimljivu priču brenda. Ova sekcija daje mogućnost dodavanja slike, pa ćete tako imati još prostora za brendiranje.
Priča bi trebalo da bude jednostavna ali upečatljiva. Ona mora da na prvu loptu uspostavi vezu sa potencijalnim klijentom.
5. Lektorišite tekst
Ovaj korak bi trebalo da se podrazumeva, ali nikad nije na odmet ponoviti ga, jer je veoma važan. Kada ste kreirali biografiju na stranici, morate napraviti predah i tekstu se vratiti sa svežim očima. Pročitajte ga pažljivo i ispravite gramatičke i pravopisne greške. Pre toga proverite da li je tekst čitljiv. Idealno bi trebalo da se biografija može lako „skenirati" pogledom i čitati napreskok. Zamolite prijatelja da pročita tekst i da vam dâ sugestije. Drugi par očiju je od neprocenjive vrednosti.
Naučite da na profesionalnom niovu vodite profile na Fejsbuku
Biografija je samo jedna od prilika da biznis učinite vidljivim i prepoznatljivim tako da ubedite klijente da vam povere poverenje. Ako želite da naučite tajne vođenja korporativnih profila na Fejsbuku i ostalim platformama, jednogodišnja sertifikovana obuka za menadžera društvenih medija je najbolji način da svoju strast prema društvenim mrežama pretvorite u stabilan izvor prihoda. Ovo je najkraće vreme za koje možete objektivno ovladati tehnikama digitalnog marketinga neophodnim za uspeh u ovoj rastućoj industriji.
Promo tekst
ZELENSKI ODBIO DA POTPIŠE TRAMPOVU PONUDU: „Taj dokument nije spreman, ne štiti Ukrajinu“! Poljski premijer uputio HITAN apel Evropljanima (VIDEO)