Ako do početka pandemije niste ulagali u digitalno oglašavanje, a imate svoj brend i biznis, onda ste u prethodne dve godine sigurno počeli da u to ulažeti, jer se skoro kompletno poslovanje prebacilo na digitalne kanale.

Svaki oglas koji kreirate mora nekuda da odvede čitaoca. Kada klikne na vizuelno rešenje ili na tekst, čitalac će najčešće stići na takozvanu sletnu, lending, stranicu, koja se kreira kako bi sve one informacije o proizvodu koje su važne za posetioca bile dostupne na klik.

desklaptopmacbookproworking69432.jpg
Promo 

Kako je tehnologija napredovala, tako su se menjali i trendovi u dizajnu. Postoje određena pravila o izgledu stranice koja treba poštovati da bi ona na najbolji način odgovorila na potrebe i očekivanja posetilaca. U nastavku saznajte koji su principi današnji standard u dizajnu sletnih stranica.

Pokažite razumevanje od samog početka

Ključno je da, kada vaši klijenti slete na stranicu, primete da vi razumete zašto su oni tu i šta im je od vas potrebno. Ako ste sproveli istraživanje ciljne grupe, onda bar okvirno imate ideju o tome koja očekivanja publika ima od vaših proizvoda i, što je još bitnije, koje njihove „bolne tačke” vi možete da im olakšate.

computerkeyboardlaptopscreen109371.jpg
Promo 

Kako da to postignete? Potrudite se da tekstovi koje imate na sajtu budu napisani tako da posetioci odmah mogu da procene koliko ih se tekst tiče i da razumeju koju vrednost dobijaju. Dakle, stavite svog idealnog kupca u fokus i posvetite mu svoju komunikaciju.

Pokažite vrednost

Na lending stranici, sem tekstualnog sadržaja, mora postojati mnogo više elemenata. U zavisnosti od vrste biznisa, ljudi će želeti da vide kako se proizvod koristi, kako usluga funkcioniše i da li im odgovara.

blurblurredbackgroundcommunication908287.jpg
Promo 

Zato pokažite različite scenarije korišćenja i istaknite šta je to što vas odvaja od svih drugih. Neophodno je da u središtu pažnje bude proizvod i prednosti njegovog korišćenja, jer je upravo to razlog zašto su posetioci na vašem sajtu.

Pametno birajte vizuelna rešenja

Kada korisnik sleti na vaš sajt, prvo što će videti jeste takozvana „hero” fotografija, odnosno vizuelno rešenje koje praktično nosi celu stranicu. Imate vrlo malo vremena da zadržite pažnju potencijalnog klijenta, pa zato mudro izaberite sliku koja će tu stajati. To može biti detalj procesa koji se odvija iza kamere, detalj ekrana ukoliko nudite softversko rešenje ili nešto treće što nedvosmisleno pokazuje vrednost vašeg brenda.

Mislite i na mobilne korisnike

Istraživanja pokazuju da više od 50% korisnika interneta pretražuju i gledaju sajtove koristeći mobilni telefon. To znači da je taj segment ciljne grupe odavno postao dominantan, pa je neophodno da prilagodite svoj prikaz njima.

adultbooksbusinesscoffee374016-1.jpg
Promo 

Optimizacija sajta za mobilni telefon ne znači samo da smanjite i prepakujete elemente tako da se lepše učitavaju, nego i kompletnu izmenu kompozicije samih elemenata. Neki dugmići moraju biti veći, neke slike takođe, a određene sadržaje možete i izbaciti. Kreirajte dizajn koji će u isto vreme biti i funkcionalan i dopadljiv.

Čuvajte poverenje

Bezbednost podataka na internetu je goruća tema koja će postajati sve važnija. Ukoliko želite da se bavite online prodajom, na bilo koji način, važno je da se pre svega pobrinete za sigurnost svojih korisnika. Obezbedite sve neophodne sigurnosne sertifikate, potrudite se da vam URL bude dobro konfigurisan i, što je veoma važno, ne preusmeravajte klijente na druge sajtove.

Zatvorite na pravi način

Svrha sletne stranice je da pokaže ljudima zašto je vaš proizvod bolji od drugih i da ih provede kroz niz koraka koji će ih na kraju dovesti do korpe. To znači da na kraju, nakon svih informacija i dokaza, obavezno plasirate poziv na akciju koji će ljudima skrenuti pažnju i objasniti im kako da kupe vaš proizvod. Takođe, omogućite i neki vid podrške. Ukoliko imaju još neka pitanja pre obavljanja kupovine, dajte im priliku da ih postave kroz čet ili putem mejla.

Naučite kako da kreirate lending stranicu

Osmišljavanje, optimizacija i kreiranje lending stranice uglavnom je posao marketinškog tima, ali je na kraju izvođač ipak web dizajner. Da bi isporučio idealan proizvod, on mora poznavati aktuelne tendencije i psihologiju korisnika. Svim tim se ne može ovladati za samo nekoliko meseci na kratkom kursu. Da biste naučili kako korisnici razmišljaju, koje navike imaju, kako se tržište menja i kako tome da se prilagodite, neophodno je da posvetite barem jednu godinu usavršavanju u stručnoj školi.

Upišite obuku za web dizajn i postanite dizajner atraktivnih lending stranica.