Upravljanje kompanijskim društvenim mrežama zahteva poznavanje ne samo platforme koju ste izabrali, već i konkretnog biznisa koji zastupate. Čak i ako radite u freelance režimu kao početnici, važno je da dobro razumete ciljeve svog klijenta.

Kada stavite to u perspektivu strategije za TikTok, jasno je da morate razmišljati o specifičnostima ove mreže koje su u skladu sa porukom vašeg biznisa.

Da biste iskoristili mogućnosti koje ova platfoma nudi tako da unapredite rezultate i povećate publiku koja će pratiti vaše sadržaje, počnite od sledećih nekoliko saveta.

Budite relevantni

Pre svega drugog imajte na umu svoju publiku i ono što je njima potrebno. Neophodno je da razumete šta ih muči i na koji način vaš biznis, odnosno vaši klijenti mogu da im pomognu u prevazilaženju problema. Kada to ustanovite, kreirajte sadržaje koji su relevantni i koji gađaju pravo u metu. Tako ćete povećati broj pratilaca koji su upravo na vašoj stranici prepoznali vrednost za sebe.

pexelscottonbro5081930.jpg
Promo 

Koristite muziku

TikTok vam dozvoljava da nakon kreiranja video-sadržaja dodajete muziku i efekte na svoje objave. Ova praksa je korisnicima posebno zanimljiva, jer nekada pretražuju mrežu upravo koristeći pesme ili aktuelne zvukove koje veliki broj korisnika upotrebljava. Za razliku od nekih drugih medija, kod TikToka je reč o audio-vizuelnoj mreži. Da iskoristite njen pun potencijal, morate imati u vidu njenu prirodu.

Objavite materijale na pravi način

Najjednostavniji vid objavljivanja na TikToku jeste da snimite video-materijal i pustite ga u etar. Međutim, postoji veliki broj opcija koje vam mogu pomoći da taj video-zapis ode na što veći broj adresa i dođe do potencijalnih klijenata, koji vam se mogu okrenuti za pomoć. Zato koristite tagove, pišite kvalitetne opise, označite prijatelje, odnosno druge relevantne brendove koji vam nisu direktna konkurencija ili dodajte neki link.

Pronađite idealno vreme za objavljivanje

Kada je u pitanju vreme objavljivanja, ne postoji univerzalno rešenje. Iako će vam mnogi reći, sa punim pravom, da postoje periodi dana u kojima je aktivnost na TikToku izraženija, to ne znači da ćete baš u tom trenutku pronaći svoju ciljnu grupu. Zato je važno da stalno analizirate i pratite svoju publiku, kako biste ustanovili kada su aktivni na mreži i kada će najpre prihvatiti vaše objave. Neprestano testirajte i isprobavajte razne mogućnosti koje će vam pomoći da donesete što bolju i precizniju odluku.

Podelite objave korisnika

Pravilo koje je staro koliko i marketing jeste da ne postoji bolja promocija od preporuke. Kada vas neko od klijenata pohvali, podeli nešto o vama na društvenim mrežama ili konkretno na TikToku, ne propustite priliku da se uključite u komunikaciju komentarom. Idealno bi bilo da dobre vesti podelite i da na taj način, uz saglasnost korisnika, i njemu date na značaju, ali i da ukažete ostalim pratiocima na to da su klijenti zadovoljni vašim proizvodima.

Kreirajte izazov

Iako izazovi na TikToku kod nas sada imaju lošu reputaciju, i ovaj format se može iskoristiti kako bi se svest ciljne grupe na određene opasnosti podigla. Možete iskoristiti društvenu mrežu za to da, kroz kreiranje izazova koji ima za cilj da edukuje, a ne da dovede bilo koga u opasnost, ukažete korisnicima na teme od značaja. Iskoristite aktuelnu, prepoznatljivu muzičku podlogu i na taj način unapredite vidljivost svoje objave.

pexelscottonbro5081921.jpg
Promo 

Naučite kako da iskoristite i ostale društvene mreže


Iako je TikTok sada jedna od najpopularnijih mreža, nikako ne bi trebalo zaboraviti ni Instagram, Facebook, LinkedIn ili Twitter, koji se mogu primeniti na različite brendove i klijente na koje budete nailazili. Da biste naučili sve što je potrebno o njima, neophodno je da uložite određeno vreme u to, pa zato ne trošite novac na kratke kurseve od svega nekoliko meseci. Shvatite ozbiljno ovaj poduhvat i posvetite bar godinu dana usavršavanju i informisanju o svim alatima, mogućnostima i prilikama koje vam nude digitalni kanali komunikacije.

Promo tekst