SADRŽAJ KOJI KREIRAJU VAŠI KORISNICI: Evo šta je korisnički sadržaj i koje vrste postoje
Donedavno je kreiranje sadržaja u promotivne svrhe bilo rezervisano za kreativni sektor. Danas je situacija promenjena. U jednom od prethodno objavljenih tekstova smo objasnili značaj korisničkog sadržaja koji možete koristiti u svom marketingu za dokazivanje kvaliteta i jačanje brenda.
Ovde saznajte na koje se vrste poruka misli kada se govori o korisničkom sadržaju i koje materijale možete koristiti.
Koje vrste korisničkih sadržaja postoje
U zavisnosti od kanala koji koristi vaša ciljna grupa, možete identifikovati različite tipove sadržaja koji će doći do vas i koje kasnije možete koristiti.
Slike
Statična vizuelna rešenja mogu se koristiti na svim platformama koje ne zahtevaju pokret i vremensku komponentu kao sadržaj. To znači da ćete slike moći da uključite i u svoje objave na društvenim mrežama, ali i kao dodatke blogu. S druge strane, platforme, kao što su Vimeo ili YouTube, prevashodno okrenute vremenskoj umetnosti, nisu prostor za ovaj medij.
Idealno je da slike koje su kreirali vaši korisnici, a koje vi upotrebljavate, prikazuju vaš proizvod ili brend.
Video-snimak
Video-snimak ima nešto širu primenu od slike, jer pokriva i neke od trenutno najpopularnijih kanala kao što su Tik Tok, Instagram Reels, Vimeo i naravno YouTube kao dobar prostor. Video-materijal se može primenjivati i kao statični materijal.
To najčešće mogu biti snimci vaših korisnika kako upotrebljavaju vaš proizvod ili njihov komentar o iskustvu korišćenja.
Tekst
Priče u tekstualnom formatu do vas mogu stići u vidu poruka, ali i u vidu mejlova, u zavisnosti od proizvoda i korisnika. Važno je da na vreme prepoznate materijal za priču i upakujete ga na pravi način. Na raspolaganju su vam sve društvene mreže, vaš blog, kao i stranica na sajtu koja je rezervisana za iskustva vaših klijenata.
Imajte u vidu da svaka platforma komunicira sopstvenim jezikom, pa sadržaji koje delite na Twiteru neće biti isti kao priče na Instagramu – ponekad će biti potrebno da prilagodite korisnički sadržaj ili ih zamolite da oni to urade.
Ako želite da se bavite obradom sadržaja koje su kreirali vaši korisnici, sertifikovana obuka za stručnjaka za digitalni marketing kvalifikovaće vas da društvene mreže koristite u poslovne svrhe. Za godinu dana možete pretvoriti Fejsbuk, Tviter i Instagram u ubojito marketinško oružje i naplatiti svoje znanje.
Tim Edukacija
"INTERES ZA VRAĆANJE U SRBIJU SVE VEĆI" Predsednik Vučić: Oko Božića plan za povratak ljudi iz dijaspore