U jednom od prethodnih tekstova smo objasnili šta je herojska slika i zašto je važna. Ovde ćemo se posvetiti kriterijumima za njen izbor.

adultblondbusiness1493373.jpg
Tim Edukacija 

Odabir savršene slike za naslovnu stranicu vašeg web sajta nije jednostavan zadatak. Izbor će zavisiti od toga da li kompanija za koju kreirate web sajt nudi proizvod, uslugu ili sadržaj.

Naravno, nije moguće unapred znati kakva slika će doneti najbolje rezultate. Zato su smanjenje broja mogućih rešenja i testiranje prvi koraci.

Fokusirajte se na proizvod

Jednostavna, kvalitetna slika vašeg proizvoda i kratak tekst neretko su najbolja opcija. Ako želite inspiraciju, web sajt kompanije Epl je odličan primer korišćenja atraktivnih vizualizacija proizvoda koje posetioce ne ostavljaju ravnodušnim.

pexelsexpectbest246684.jpg
Tim Edukacija 

Prikažite pogodnosti usluge ili proizvoda

Slika koja se fokusira na vrednost ponude je odlična opcija za firme koje su usmerene na pružanje usluga. Tako, primera radi, web stranica UXPin-a prikazuje njihovu atraktivnu ponudu uz pomoć dopadljive, dinamične slike, koja posetiocima pokazuje sve funkcionalnosti njihovog proizvoda. Važno je znati da, kada želite da putem naslovne slike date detaljnije informacije o proizvodu, umesto nje možete koristiti video-zapis. Rešenje web sajta UXPin je na pola puta između slike i video-snimka.

Koristite jednostavnu ilustraciju

Koristeći prostu ilustraciju možete posetioce upoznati s ponudom ne opterećujući ih informacijama. Eksperti iz kompanije „Optimizely“ kažu kako je dobitnička formula da korisnike obavestite o ponudi pomoću jasnog teksta i poziva na akciju. Primer ove strategije je web sajt kompanije „Buffer“.

computerkeyboardlaptopscreen109371.jpg
Tim Edukacija 

Iskoristite slike pravih ljudi

Čovek je najvažniji faktor. Korišćenje slika pravih ljudi u vizuelnom sadržaju dokazano uspostavlja legitimitet i pospešuje poverenje među posetiocima. Ali nije dovoljno da koristite generičke, takozvane „stock“ fotografije, jer one mogu proizvesti upravo suprotan efekat. „Poco People“ je web sajt koji veoma dobro pokazuje kako se uspešno koriste slike ljudi – on prikazuje vlasnicu web sajta kako radi u svom prirodnom okruženju na atraktivnoj lokaciji.

Probudite emocije

Ukoliko ste u stanju da iskoristite „hero“ sliku da probudite osećanja svojih posetilaca, utoliko povećavate šansu da ćete ih navesti na preduzimanje željene akcije. Testirajte slike tako što ćete ih pokazati vašim bivšim klijentima ili prijateljima a onda ih pitati za mišljenje.

Ako imate oko za dobru sliku i posedujete smisao za vizuelni sklad, imate predispozicije da postanete stručnjak za web dizajn. Da biste se osposobili za ovaj dinamičan posao za koji plata u regionu ide i do 1000 evra, vaša obuka za web dizajnera mora da traje najmanje 12 meseci.

Tim Edukacija