Mobilne aplikacije su postale neizostavni deo naše svakodnevice i mnogo različitih firmi je postiglo veliki uspeh upravo zahvaljujući mobilnim aplikacijama. Kao što je nekada sajt bio ono što izdvaja kvalitetne brendove od osrednjih firmi, danas su to zasigurno aplikacije.

Ako želite da za svoj brend kreirate aplikaciju koja će vas pozicionirati na tržištu kao biznis od poverenja, evo kako da to uradite na pravi način.

adultblondcaucasian1061580.jpg
Tim Edukacija 

Razmislite o nameni svoje aplikacije

Pre svega, neophodno je da razmislite o tome za šta će se vaša aplikacija koristiti. Ukoliko je namenjena krajnjim korisnicima koji će je koristiti kako bi nešto kupili, odigrali, naručili ili došli do drugog servisa koji im je potreban, vaš plan će biti drugačiji u odnosu na situaciju u kojoj biste aplikaciju namenili isključivo svojim zaposlenima. Zato dobro razmislite o svojim korisnicima i „bolnim tačkama” koje imaju, a koje ćete vi pokušati da otklonite svojom aplikacijom.

Odredite resurse

Pre nego što otpočnete realizaciju, biće neophodno da odredite koliko ćete novca potrošiti i koliko će vam vremena biti potrebno kako biste uspešno završili svoju aplikaciju. Za preciznu procenu moraćete da u obzir uzmete nekoliko važnih aspekata. Razmislite o tome koliko će vam programera biti potrebno, koliko dizajnera, koliko će koštati infrastruktura i serveri, kao i održavanje. Kada napravite proračun, razmislite i o tome da li vam je važnije da se projekat završi brzo ili sa manjim brojem ljudi ali da priprema traje duže.

adultblondblur1509426.jpg
Tim Edukacija 

Organizujte tim

Sledeći korak je organizacione prirode. On predstavlja okupljanje tima koji će izvesti ceo projekat. U skladu sa raspoloživim resursima, možete birati između nekoliko mogućnosti: prva je da okupite ljude koje poznajete i za koje možete garantovati da će završiti posao; druga je da tražite eksternu pomoć i unajmite članove tima kako bi sarađivali na projektu sa vama i treća opcija je da angažujete agenciju da to uradi umesto vas.

Posvetite se dizajnu

Za vaše korisnike, dizajn je možda i najvažniji deo mobilne aplikacije. Od njega zavisi kako će izgledati ceo proces, da li će im biti previše komplikovano da se snađu u interfejsu koji je pred njima i koliko koraka će morati napraviti pre nego što dođu do onoga što ih zanima.

adultscasualcellphone1413653.jpg
Tim Edukacija 

Počnite od ključnih funkcionalnosti

Vaša aplikacija ima cilj da olakša bar jednu bolnu tačku vašoj ciljnoj grupi. To znači da mora imati barem jednu ključnu funkcionalnost koja će biti usmerena upravo na to. Počnite tako što ćete razmisliti o vašoj specifičnosti i građenju priče oko nje.

Odatle pređite na sekundarne funkcionalnosti, ali nastojte da prioritete postavite tako da korisnik uvek na početku dobije najrelevantnije opcije.

Testirajte

Pre nego što lansirate aplikaciju, neophodno je da ona prođe probni period. Prvo okupite ljude koji su vam bliski i dajte im da isprobaju kako projekat funkcioniše. Oni će vam reći šta im se dopada, a šta nije dobro. Kada prođete prvi krug proba, proširite krug učesnika ispitivanja na neke od realnih korisnika koji će aplikaciju dobiti besplatno, u zamenu za njihovu povratnu informaciju. Tek kada prikupite sve informacije, počnite da unosite izmene koje će vaš proizvod dovesti do savršenstva.

casualcellphonecontemporary1471752.jpg
Tim Edukacija 

Naučite kako da kreirate aplikacije za klijente

Kako biste mogli da se osamostalite u kreiranju aplikacija, neophodno je da imate podršku i apsolutno vladate svim aspektima razvojne metodologije. Zato ne gubite vreme na kratkim kursevima već uložite barem jednu godinu u učenje i sticanje novih znanja.

Upišite obuku za razvoj mobilnih aplikacija i napravite ključni korak u svojoj karijeri.

Tim Edukacija