Marketing sadržaja je odavno prevazišao ograničenost blogova na kojima možete da pričate o svom proizvodu i nadate se da će vas ljudi pronaći.

S druge strane, ljudi su postali osetljivi na marketing i vrlo lako ustanove šta je to što pokušavate da im prodate. Zato morate biti pažljivi pri kreiranju strategije sadržaja, kako biste došli do rezultata koje priželjkujete.

Pročitajte koji trendovi ove godine mogu da vam pomognu u unapređenju poslovanja, a potom počnite da ih primenjujete – jedan po jedan.

Svest o brendu

pexelsmikaelblomkvist6483616.jpg
Tim Edukacija 

Kada je u pitanju postavljanje strategije oglašavanja, na prvom mestu vaše liste prioriteta trebalo bi da se nađe svest o vašem brendu. Ispitivanje javnog mnjenja na temu – koliko poznaju vašu kompaniju i proizvode i šta o njima misle, jedan je od osnovnih koraka u ovom smeru. Kada dođete do informacija, morate dobro promisliti o tome kako ćete unaprediti svoju trenutnu situaciju. Razmotrite sve opcije koje imate, od plaćenog oglašavanja, do organskog dosega. Važno je da svaki napor koji imate za rezultat ima još veću posećenost vašeg sajta i podizanje svesti.

Da dođete do relevantnih informacija možete iskoristiti različite alate, kao što su Awario ili Brand24.

Kreirajte partnerstva

pexelslaunchpresso2556700.jpg
Tim Edukacija 

Za bolje rezultate vašeg sajta važno je da se povežete sa drugim medijima koji u očima pretraživača imaju autoritet i zaslužuju poverenje koje ulivaju. Stoga kreirajte partnerstva koja će vam pomoći da širite priču o svom brendu kroz još veći broj kanala nego što sami imate na raspolaganju.

Pronađite partnera koji je relevantan za vaš biznis i koji vam može pomoći da dođete do iste ciljne grupe, a potom se dogovorite kako da promovišete vašu saradnju i kreirate takav ugovor kakav će i vama i njemu doneti dobit.

Koristite više kanala

analysisdeviceelectronics1496192.jpg
Tim Edukacija 

U marketingu sadržaja korisnici se neretko najpre vežu za sajt, budući da je u pitanju mesto na kome promovišete svoj brend, predstavljate proizvode i na koje želite da dovedete ljude.

Ipak, neophodno je da odete korak dalje i da razmotrite sve kanale komunikacije sa kojih možete da pratioce upućujete na lokaciju poput web sajta na kome će pronaći sve podatke. Koristite sve mogućnosti koje imate, jer se sadržaji nalaze i na drugim mestima, a ne samo na matičnom sajtu.

Mapirajte korisničko putovanje

pexelsdominikaroseclay905163.jpg
Tim Edukacija 

Ako do sada niste to uradili, odvojte vreme da mapirate sve faze putovanja koje vaš korisnik prođe od tačke saznavanja za vaš proizvod do tačke u kojoj kupuje i postaje vaš verni korisnik.

Postavite sebi prava pitanja – koliko je vaš sajt razumljiv, da li ljudi lako mogu da ga pronađu i kada ga pronađu, koliko vremena im je potrebno da dođu do informacije.

Podržite korisnike javno

Jedan oprobani recept koji nepogrešivo daje rezultate jeste deljenje korisničkog uspeha, odnosno priča koje će približiti vašoj ciljnoj grupi rezultate koje donosi vaš proizvod. Bilo da podelite nešto što su oni sami kreirali, ili da ispočetka napravite priču u saradnji sa njima, sigurno možete računati na dobre rezultate nakon što plasirate takav sadržaj.

Takva praksa će dovesti nove korisnike, a ujedno i pružiti dokaz kvaliteta vašeg proizvoda.

Naučite kako da unapredite svoje rezultate

Marketing sadržaja je na današnjem tržištu nezaobilazan, budući da korisnicima pomaže da se edukuju o različitim proizvodima i brendovima na tržištu. Ako želite rezultate u ovom segmentu marketinga, morate se obrazovati u specijalizovanoj instituciji. Zato, ne gubite vreme na kratkim kursevima od po nekoliko meseci, već uložite godinu dana u usavršavanje veština i ovladavanje tehnikama koje će vam biti potrebne u radu.

Upišite obuku za internet marketing i napravite odlučujući korak za svoju profesionalnu karijeru.

Tim Edukacija