Dobar korisnički interfejs uvek stavlja korisnika na prvo mesto.. Zato je veliki deo takozvanog UX dizajna (dizajn korisničkog iskustva) upoznavanje ciljne grupe, njihovih izazova, životnih ciljeva, želja i strahova. Kako krajnji proizvod pravite za ljude, prvi korak svakog dizajna interfejsa morao bi da bude upoznavanje sa ciljnom grupom.

O važnosti poznavanja korisnika za uspeh UX dizajna najbolje govore sledeći citati eksperata.

1. „Ljudi ignorišu dizajn koji ignoriše ljude."

Frenk Kimero, dizajner

pexelschristinamorillo1181343-1.jpg
Tim Edukacija 

2. „Pravilo UX dizajna: Više opcija znači više problema.”

— Skot Belski, ekspert za proizvode

3. „Dokle god ga neko koristi, dizajn nije odživeo svoje.”

— Brenda Lorel, članica Akademije

4. „Korisnički interfejs predstavlja i sedlo, i uzengije, i uzde. UX je osećaj da umete da jašete konja.”

— Dejn Miler, web developer

5. „Ako želimo da korisnici vole naš softver, trebalo bi da ga dizajniramo tako da se ponaša kao dopadljiva osoba: da bude učtiv, velikodušan i koristan."

— Alen Kuper, softverski dizajner i programer

6. „Bilo koji aspekt web stranice, aplikacije ili softverskog programa koji ne uzima u obzir korisnika pre ili kasnije izgubiće interesovanje korisnika.”

— Bil Gregori, inženjer

pexelspicjumbocom196644-2.jpg
Tim Edukacija 

7. „Svaki dobar dizajn počinje sa još boljom pričom.”

— Lorinda Memo, direktorka kreativnog sektora i dizajnerka

8. „Ako korisnik ima problem, to je naš problem.”

— Stiv Džobs, saosnivač Epla

9. „Glavni cilj je da ne zakomplikujete više nego što je potrebno već komplikovan život korisnika.”

— Rejmod Livi, industrijski dizajner

Ukoliko želite da i sami kreirate dopadljiv i intuitivan dizajn i tako korisnicima olakšate, a sebi obezbedite život, obuka za web dizajnera je najbrži način da postanete profesionalac u domenu UX dizajna.


Tim Edukacija