INSTAGRAM ZA BIZNIS: Pročitajte 6 korisnih saveta za pozicioniranje vašeg brenda na Instagramu
Od kada je Instagram pod okriljem Fejsbuka, ova društvena mreža kontinuirano raste i pruža nove prilike brendovima da dođu do svoje publike.
S druge strane, Instagram takođe prati i reakcije ciljne grupe i korisnika na sve promene kojima prilagođava svoje opcije kako bi pružio što bolje korisničko iskustvo i pomogao menadžerima za marketing da dođu do dobrih rezultata.
Kako biste mogli da prilagodite svoju komunikaciju onome što najbolje funkcioniše i donosi najbolje efekte, važno je da stalno pratite istraživanja i zaključke stručnjaka. Evo nekih od njihovih zaključaka.
Pregledi dolaze sa svih delova mreže
Sve one koji tragaju za jednim mestom ili alatom na koji će koncentrisati sve svoje napore razočaraće činjenica da Instagram sada ne favorizuje formate. Naprotiv, ova mreža nudi jednaku izloženost svim svojim opcijama.
Zato je važno da u strategiji koristite i tagove i lokaciju, kao i da spominjete ljude, ali i da radite na viralnosti svojih sadržaja kako bi se oni pojavili u sekciji „Explore”. Svaki trud će biti prepoznat i algoritmi će pogurati vaše materijale kako biste došli do boljih rezultata.
Manje od pola kompanija beleži veliki rast pratilaca
Broj pratilaca odavno nije pokazatelj uspeha. Činjenica je da će ljudi videti vaše objave na neki način, ali neće nužno početi i da prate vašu stranicu kako bi stalno bili na izvoru informacija. To ne bi trebalo da vas brine, budući da se veoma mali broj brendova može pohvaliti znatnijim godišnjim rastom. To ne znači da ostali gube pratioce, već da imaju stabilnu publiku koja ispunjava očekivanja.
Video-zapisi su i dalje dominantni
Ako želite da postignete bilo kakve rezultate u širenju svesti o vašem brendu među ljudima, morate se što pre okrenuti video-formi. Nije samo reč o tome da je to ljudima prijemčiviji format, već i da je, kako bi zadovoljio tražnju među korisnicima, Instagram počeo da daje prednost upravo tom formatu. Bilo da je reč o opciji „Reels“, direktnom uključenju uživo, ili o snimljenom sadržaju, počnite da ulažete vreme i sredstva u produkciju.
Ulažite u oglašavanje
Činjenica je da kvalitetnim sadržajem možete doći do mnogih ljudi. Međutim, na te rezultate se ne možete osloniti na duge staze. Ukoliko vam je cilj da ostvarite profit ili zatvorite neki ugovor ili prodaju putem ove mreže, neophodno je početi da ulažete budžet u oglašavanje i sponzorisane kampanje.
Koristite raspoložive alate
Kako bi olakšali proces kupovine, mnogi brendovi svoje kataloge na Instagramu povežu sa web sajtom. Na ovaj način ne samo da izbegavate proces slanja cena u porukama i odgovaranja na komentare, već dobijate mogućnost da bolje pratite rezultate svih svojih napora. Zato istražite opcije za prodaju putem Instagrama.
Održavajte odnos sa zajednicom
Koliko god novih opcija, alata i mogućnosti da se pojavi, i dalje ostaje jedan segment koji će vas uvek izdvojiti od ostalih, bilo po dobrim ili po lošim karakteristikama. To je odnos sa vašom zajednicom. Ako svedete Instagram na niz robotizovanih aktivnosti koje će automatizovati vašu komunikaciju i pomoći vam da merite rezultate, gubi se smisao svih uloženih napora da se umrežite sa ljudima koji veruju u vaš brend i koji su spremni da vam pomognu. Stoga, uvek budite tu za njih.
Naučite kako da iskoristite prednosti Instagrama
Budući da je Instagram deo Fejsbuka, jedna mreža bez druge ne mogu, a opet, ni te dve nisu dovoljne da vam pomognu u kreiranju kvalitetnog marketinškog plana za brend koji zastupate. Potrebno vam je mnogo više znanja i alata kako biste postigli rezultate koje priželjkujete. Ne gubite vreme na kratkim kursevima koji vam neće otkriti ni delić neophodnih sposobnosti. Usmerite svoje vreme na usavršavanje uz pomoć stručnjaka i uložite bar godinu dana u edukaciju koja može da preusmeri tok vaše karijere.
Upišite obuku za internet marketing i napravite korak ka velikoj promeni za koju ste se spremali.
Tim edukacija
VUČIĆ RAME UZ RAME SA SVETSKIM LIDERIMA: Predsednik na Samitu Evropske političke zajednice o ozbiljnim izazovima i sukobima sa kojima se suočava ceo svet (FOTO)