DIGITALNI MARKETING: Pet saveta koji će vam pomoći da postanete ekspert u digitalnom marketingu
Sudeći po istraživanju 'Perpetual Evolution' koje vodi DMI, sama tehnologija nije budućnost marketinga. Budućnost je zapravo kombinacija talenta i tehnologije, a sledećih nekoliko saveta će vam pomoći da razvijete svoje jače strane.
Posećujte događaje
Iako je znanje o digitalnom marketingu široko dostupno iz izvora kao što su mnogobrojni potkasti i razne vrste tekstova, ulaganje u različite događaje, konferencije i seminare nudi vam prednosti koje drugi izvori jednostavno ne mogu da obezbede.
U tim situacijama imate priliku da se umrežite sa drugim ekspertima i da postavite pitanja globalnim stručnjacima iz svoje industrije, da dobijete savete od profesionalaca u oblasti digitalnog marketinga i steknete uvid u buduće trendove.
Postanite deo zajednice
Kada ste zaposleni u digitalnom marketingu, veliki deo onoga što radite jeste razvijanje onlajn zajednica. Bilo da se radi o vašem ličnom brendu ili kompaniji za koju radite, zajednica može da vas unapredi ili uništi. Zato je i za vas lično važno da budete deo jake zajednice profesionalaca.
Onlajn susreti i okupljanja uživo mogu vam pomoći da prepoznate važnost onoga što radite i kako se to može uklopiti u širu sliku vašeg poslovanja i života. Takođe, deljenjem vaših iskustava ili postavljanjem pitanja o oblasti digitalnog marketinga sa kojom niste upoznati, možete da naučite i isprobate nove strategije, procese i dobijete povratnu informaciju o svom radu.
Uradite SWOT analizu
SWOT analiza je odličan način da organizacija dobije jasniji pogled na svoju poziciju na tržištu. Međutim, treba da znate da možete sprovesti i ličnu SWOT analizu. To vam može pomoći da otkrijete svoje snage dok se pripremate za sledeći korak u karijeri.
Ako želite da identifikujete svoje prednosti, pitajte kolege ili prijatelje od poverenja za povratne informacije. Kada iz razgovora ustanovite šta su vam najjače strane, poradite na njihovom daljem razvoju.
Prikupite dokaze o ovim snagama i donesite ih na sledeći intervju.
Prihvatite kritiku
Ma kako prijatno bilo saznati koliko se ljudima sviđate, kada tražite povratne informacije, budite spremni da čujete i negativne komentare. Ponekad nismo svesni sopstvenih slabosti i potrebno je da nam se na njih ukaže.
Prihvatanje kritike je zapravo suštinska meka veština koju bi svaki stručnjak, pa tako i zaposleni u marketingu, trebalo da razvija. Takođe je važno biti u mogućnosti da pokažete potencijalnom poslodavcu da učite iz kritike i da ste proaktivni u pogledu rada na svojim slabostima.
Naučite kako da napredujete
Da biste mogli da nadograđujete svoje znanje i veštine, neophodna vam je dobra osnova. Nju ne možete steći na kratkim kursevima od po nekoliko meseci. Važno je da uložite vreme i posvećenost i da radite sa mentorima koji imaju iskustva u svom poslu, kako biste ovladali svim veštinama koje će vam biti potrebne. Uložite bar godinu dana u svoje usavršavanje i bićete oduševljeni rezultatima.
Zato upišite obuku za marketing na internetu i napravite korak ka karijeri kakvu ste oduvek želeli.
Tim Edukacija
NIMALO SE NISMO UPLAŠILI SILEDŽIJA, NE DAMO IM SRBIJU! Vučić se obratio građanima: Srbiju im nećemo dati nizašta na svetu, jer Srbiju volimo više od svega