GREŠKE NA TIKTOKU: Ako želite da zadržite reputaciju brenda na TikToku, izbegnite ovih 5 grešaka
Platforma TikTok ima više od 500 miliona korisnika i stalno raste, a kao prilično nova, još uvek nije zasićena brendovima kao druge platforme. Samim tim, ona je pravo mesto za marketinške aktivnosti.
Međutim, iako postoji mnogo slučajeva u kojima brendovi uspešno koriste platformu za svoj marketing, postoji mnogo više slučajeva u kojima su trgovci potpuno pogrešno shvatili poentu.
Zato u nastavku pročitajte koje ključne greške mogu nastati pri kreiranju sadržaja za TikTok.
Ne pratite trendove
Mnogi TikTok vide kao zabavnog, nefiltriranog, i razuzdanog prijatelja, s kojim je provod neizvesniji i uglađeniji od provoda na Instagramu.
Imajući ovo na umu, uspeh na platformi znači korišćenje specijalnih efekata, dodavanje popularne muzike i učešće u izazovima.
Naravno, od suštinske je važnosti da postavite zaštitne ograde oko vašeg brenda kako biste bili sigurni da ne učestvujete u bilo čemu što bi moglo da ugrozi vaš kredibilitet.
Pored toga, neće se svaki trend uskladiti sa vašim porukama ili vrednostima brenda. Zato je bolje da s vremena na vreme preskočite ono što je u središtu pažnje svih i sačekate prikladniji trenutak.
Ne gledate sadržaje na TikToku
Kako možete napredovati u okruženju koje ne razumete? TikTok je prostor koji ima veoma specifičnu energiju i kako biste ušli u njegovu suštinu, prvo bi trebalo da odvojite vreme da ga shvatite.
Kada steknete osećaj za to šta je uspešno na platformi, možete početi da se igrate sa sopstvenim sadržajem. Eksperimentišući sa temama i stilovima, otkrićete na šta vaša ciljna publika najbolje reaguje.
Međutim, rad se tu ne zaustavlja. Neophodno je da redovno pregledate sadržaje na TikToku, jer ćete samo tako moći da dobijete inspiraciju za buduće video-snimke, otkrijete nove trendove i pratite šta radi vaša konkurencija.
Niste dovoljno direktni
Na TikToku vaš video-spot može trajati 3 minuta. Međutim, imate samo nekoliko sekundi u kojima treba ubediti gledaoce da prestanu da pretražuju i zapravo se zadrže na vašem sadržaju.
Najbolji načini da u tome uspete jeste pre svega početi da pričate odmah. Ključno je ne dozvoliti da prvih nekoliko sekundi prođe bez zvuka ili pokreta. Spremite zanimljiv tekst, to će omogućiti gledaocima jasno razumevanje onoga o čemu se radi u vašem video-snimku i šta mogu da dobiju gledanjem. Konačno, koristite neku od popularnih pesama: ako zvuk postane viralan, nećete morati da se trudite da zadržite pažnju publike.
Ne odgovarate na komentare
Poenta gotovo svake društvene mreže jeste mogućnost izgradnje zajednice. TikTok nije izuzetak.
Komentari i sekcija sa reakcijama na vašim sadržajima predstavljaju jedan od najboljih načina da angažujete svoju publiku. Pošto platforma nudi ograničene funkcije za kreiranje zajednice, to je mesto na kome će vaša publika verovatno postavljati pitanja, deliti svoje misli o vašim video-snimcima i označavati svoje prijatelje. Iskoristite priliku da se povežete sa pratiocima, započnete razgovore i ohrabrite ih da preduzmu željenu akciju.
Koristite biznis nalog
Da je reč o bilo kojoj drugoj mreži, nekorišćenje poslovnog naloga bila bi velika greška. Međutim, na TikToku je situacija drugačija, što se posebno odnosi na mala preduzeća.
Važna komponenta povećanja uticaja vašeg brenda jeste pristup muzici i zvučnim efektima koji su u trendu. Iako poslovni nalog nudi uvid u podatke i analitiku, nedostatak prepoznatljive zvučne podloge, koja zbog autorskih prava nije dostupna poslovnim korisnicima, predstavlja glavnu prepreku ka uspehu na platformi.
Kao rezultat toga, mala preduzeća bi trebalo da se fokusiraju na izgradnju veze sa korisnicima i testiranje na ličnom nalogu, gde su popularni efekti i muzika dostupni, pre prelaska na opciju za poslovne korisnike.
Naučite kako da iskoristite pun potencijal digitalnih medija
TikTok je samo jedna od platformi koje vam mogu pomoći da unapredite reputaciju svog brenda i povećate broj prodaja proizvoda koje promovišete. Da biste mogli da koristite sve što vam digitalno nebo nudi, potrebno vam je više posvećenosti od samo par meseci kratkog kursa koji će tek površno preleteti preko određenih tema. Neophodno je da uložite bar godinu dana u usavršavanje koje će doneti rezultate koji su vam potrebni.
Upišite obuku za internet marketing i napravite ključni korak za posao koji ste oduvek želeli.
Tim Edukacija
VUČIĆ RAME UZ RAME SA SVETSKIM LIDERIMA: Predsednik na Samitu Evropske političke zajednice o ozbiljnim izazovima i sukobima sa kojima se suočava ceo svet (FOTO)