KAKO SE PIŠE OGLAS ZA GOOGLE? Ovo je 5 ključnih tačaka u pisanju Google oglasa
Kupci širom sveta koriste pretraživače da pronađu proizvode i usluge koji rešavaju njihove potrebe, pa većina brendova želi da se njihove stranice prikazuju među prvim rezultatima pretrage.
Google oglasi su popularan alat koji trgovci redovno koriste da dođu do klijenata. Učenje kako da ih pišete i optimizujete može vam pomoći da privučete potencijalne kupce i unapredite svoje poslovanje, čime god da se bavite.
Ako dokumentujete proces kreiranja oglasa, vrlo brzo ćete početi da uviđate jasne rezultate svojih napora i uloženog truda. Zato počnite od sledećih saveta.
Odredite ciljeve
Pre nego što počnete da pišete Google oglase, razmislite o svojim poslovnim ciljevima. Definišite koji su vam pokazatelji najvažniji. Ako želite da povećate učestalost klikova, povećate broj konverzija ili smanjite cenu po konverziji, možete prilagoditi svoje oglase tako da direktnije pokazuju vaš cilj.
Najpre uspostavite relevantne ključne indikatore (KPI) koje planirate da nadgledate. Na ovaj način ćete lako moći da pratite napredak svog oglasa i merite uspeh u skladu sa uspostavljenim ciljevima.
Upoznajte ciljnu grupu
Kako biste mogli da napravite oglase koji odgovaraju potrebama i interesovanjima vaše ciljne grupe, od suštinskog je značaja da znate do koga želite da dođete. Pregledajte podatke koje imate u svojoj bazi podataka o klijentima i istražite njihove karakteristike pre nego što počnete da stvarate oglas.
Kada razvijate poruke, korisno je uzeti u obzir starost korisnika, naziv pozicije na kojoj radi, lokaciju i industriju, ali je takođe vredno razmisliti i o njihovim navikama u pretraživanju da biste razumeli kako bi oni mogli da shvate vaš oglas. Učenje o tome šta traže, na šta kliknu i koliko često gledaju oglase može uticati na vaše ključne reči i na sam tekst.
Posvetite se ključnim rečima
Ključne reči su termini koje korisnici unose u svoje pretrage a koje čine da se vaš dobro optimizovani oglas pojavi u njihovim rezultatima. One su vitalni deo Google oglasa. Da biste doveli svoju reklamu do korisnika koji bi mogli da postanu klijenti, važno je odabrati prave ključne reči. Pravi izbor takođe može pomoći vašoj oceni kvaliteta i metričkim parametrima koja utiče na učinak vašeg Google oglasa.
Zato razmislite o skupovima blisko povezanih reči, poput sinonima koje različiti korisnici mogu koristiti da traže istu stvar.
Tekst mora biti upečatljiv
Kada pišete tekst oglasa, korišćenje određenih reči može pomoći da se izdvojite od konkurenata koji bi se mogli pojaviti u istim rezultatima. Zato je pametno uravnotežiti kreativnost i jasnoću. Kreativni izraz može učiniti da se vaš tekst razlikuje od drugih, ali je takođe važno da korisnici brzo razumeju šta ste hteli da kažete kako bi znali i šta nudite. Razmislite o tome koje rešenje bi korisnici mogli da traže i kako da se u svom oglasu pozivate upravo na njega.
Testirajte mesta ključnih reči
Ako odaberete prave ključne reči, njihovo postavljanje na prave pozicije u oglasu takođe može povećati vidljivost i efikasnost. Obično je korisno ponoviti ključnu reč nekoliko puta u oglasu. Neka od efikasnih mesta za vaše ključne reči uključuju URL, prvi naslov i opis. Međutim, ako preterate sa ponavljanjem, možete postići efekat suprotan od željenog. Kako biste bili sigurni da ste izabrali pravo mesto za ključne reči, pokušajte da pokrenute nekoliko oglasa sa različitim varijantama, a potom uporedite rezultate i izaberite najbolju verziju.
Naučite kako uspešno da pozicionirate svoju kampanju
Google vam pruža brojne mogućnosti kada je u pitanju oglašavanje i kreiranje kampanja. Međutim, ako želite zaista da se pozicionirate i izdvojite iz mnoštva drugih brendova koji pokušavaju isto, morate posedovati veštine koje će vam doneti samo odgovarajuća edukacija. Ne gubite vreme na kratkim kursevima od po nekoliko meseci, već uložite bar godinu dana u kvalitetnu saradnju sa mentorima koji imaju bogato iskustvo i oni će vas obučiti za uspešan početak u novoj karijeri.
Upišite obuku za internet marketing i ovladajte svim veštinama koje ćete koristiti za karijeru u digitalnoj industriji.
(Tim Edukacija)
PONOSAN SAM NA SRBIJU KOJU NIKO NE MOŽE DA ZAUSTAVI: Vučić se oglasio iz Zemun Polja - Dve firme htele da odustanu od radova zbog hajke, ali sam ih vratio!