Oglašavanje po principu plaćanja cene po kliku (PPC) element je sveobuhvatne strategije optimizacije sadržaja za pretraživače jer donosi trenutne rezultate. Pomoću PPC-a možete postići mnogo različitih ciljeva, a neki od najčešćih razloga za korišćenje ovih oglasa uključuju poboljšanje vidljivosti, identifikovanje novih potencijalnih klijenata, dovođenje većeg broja poseta na vaš sajt i povećanje broja konverzija. Najzad, razlog zašto brendovi koriste PPC jeste pozitivan uticaj na rast.

U nastavku možete pročitati sve što treba da znate o sastavljanju uspešne kampanje.

Počnite od svog sajta

Pre nego što započnete bilo koju PPC kampanju, ključno je da kreirate sletnu stranicu sajta koja će pratiti vaš oglas. Evo zašto je to toliko važno. Kada potencijalni klijenti kliknu na reklamu, to je zato što ih je sadržaj zaintrigirao i žele da znaju više. Ali ako ih link na koji kliknu odvede na nepovezanu ili generičku stranicu na vašem sajtu, kao što je vaša početna stranica, rizikujete da izgubite potencijalnog klijenta.

Klik na PPC oglas je želja da saznate, zbog čega je sastavni deo kreiranja kampanje zapravo priprema prilagođenih sletnih stranica koje se poklapaju sa sadržajem reklame.

Pored stvaranja dobre sletne strane, veoma je važno i da posebno optimizujete stranice za pretraživače. Jer, ako potencijalni klijenti kliknu na vaš oglas i završe na stranici koja se ne učitava brzo, teška je za navigaciju ili ima drugih tehničkih problema, oni će odustati.

pexelslaunchpresso2556956.jpg
​​​​​​​Tim Edukacija 

Razmislite kako ćete licitirati

Postoji nekoliko različitih strategija licitiranja koje možete izabrati, a odabir prave među njima zavisiće od mnogih faktora, uključujući vaš budžet, vaše iskustvo sa PPC-om i vaše ciljeve. Jedan od prvih izbora koji ćete morati da napravite jeste izbor između ručnog i automatskog licitiranja.

Ako nikada ranije niste radili ovu vrstu kampanje, preporuka je da počnete s ručnim licitiranjem. Ovo naročito važi za slučajeve kada radite sa malim budžetom, jer vam ovaj vid omogućava da postavite ograničenje cene po kliku. Kompromis se ogleda u tome što nemate priliku da optimizujete svoje ponude.

Sa druge strane stoji automatsko licitiranje. Ono će smanjiti količinu vremena koje morate da uložite u upravljanje kampanjom, ali ćete možda na kraju platiti malo više.

Postoji nekoliko različitih pristupa kada je u pitanju automatizacija, a više o njima možete saznati direktno od Gugla. U suštini, postoje različite strategije koje možete izabrati u zavisnosti od toga da li je vaš cilj povećanje konverzija, vidljivosti ili saobraćaja.

Odredite budžet

Budžet je važan deo PPC kampanje, ali najbolji deo ove vrste oglašavanja jeste to što još uvek možete mnogo da postignete sa ograničenim budžetom i pri tome ćete zadržati kontrolu nad time koliko trošite. U stvari, ako ste novi u poslu i nemate mnogo novca za bacanje i samo želite da testirate kako vam ide, uvek možete da počnete sa investicijom od samo 25 dolara.

Izaberite kvalitetne ključne reči

Istraživanje ključnih reči je verovatno jedan od najvažnijih aspekata PPC kampanje jer predstavlja okosnicu celog procesa. Bez ključnih reči, pretraživač ne bi mogao da zna kada da prikaže vaše oglase. Podjednako važno, odabir pravih ključnih reči može praktično da garantuje uspeh vaše kampanje i obećava vam najviše pregleda, najviše klikova, najveći promet i najviše konverzija.

Naučite od čega da počnete

Iako izuzetno delotvoran, PPC zahteva da poznajete malo naprednije marketinške tehnike kako biste zapravo dobili rezultate. Stoga ne gubite vreme na kratkim kursevima koji vam neće pružiti ono što zapravo želite i što vam je potrebno, već uložite bar godinu dana u usavršavanje uz pomoć mentora sa iskustvom koji će vam pomoći da ovladate veštinama potrebnim za napredovanje u karijeri.

Upišite jednogodišnju obuku za internet marketing i napravite korak ka karijeri kakvu ste oduvek želeli.

Tim Edukacija